Hele mooie oploop Naatasja. Onzekerheid is de vervelendste zwangerschapskwaal; al helemaal als het daarvoor al eens mis ging. Ik wens je een gelukkige zwangerschap toe en een lekkere bolle roze baby
De foto op pagina 21 is mijn test. (Livoli heeft hem geplaatst) hoe krijg ik die in mijn eigen topic??
12 dpo een kruidvat test en vandaag op nod een action test! Na een ma en een mk is hopelijk 3 keer scheepsrecht 😊
Ik ben aan de pil dus ik zou eigenlijk niet zwanger kunnen zijn, maar toch ziet mijn test er zo uit. Ben 4 maanden geleden weer begonnen na mijn bevalling en vandaag zou ik mijn laatste pil moeten nemen. Ik voel me echter sinds het weekend beroerd, dus ik dacht het zal toch niet... het lijkt er alleen sterk op dat het wel zo is, wat denken jullie? Weliswaar nog licht, dus zal rond de 4 weken zijn denk ik zo.
Ik zie wel een streepje... heb je de pil regelmatig genomen en ben je niet ziek geweest ? (spugen na innemen pil)? ze zeggen dat ze pas betrouwbaar zijn na 3 maanden. vind hem wel erg licht voor 4 weken maar met de pil weet je je cyclus natuurlijk niet, jeetje spannend,,,
Nee niet ziek geweest en ook netjes genomen. Ik weet dus niet precies hoe lang het is, ik zie wel echt een streep. Omdat hij licht is moet het dus nog maar kort zijn, vandaar dat ik gok op ongeveer 4 weken. Zo zagen ze er voorheen bij mij uit rond NOD. Volgens mij hoort de pil meteen veilig te zijn als je gewoon op je 1e dag van je menstruatie begint. Maar slik hem al 4 maanden dus je zou denken dat het dan gewoon z'n werk doet
jeetje spannend meis... over 3 dagen nog eens testen en kijken of de test oploopt. en dan goed overleggen wat je/jullie gaan doen.
Ja het overvalt me nogal! Ik ben bewust aan de pil gegaan omdat ik eigenlijk geen 3e wil. Mijn 2 kinderen zitten al kort op elkaar (schelen 16 maanden) en dan zou er nog een bij komen met hetzelfde leeftijdsverschil er tussen. Financieel en qua ruimte kan het allemaal, maar ik zit meer praktisch in een heel groot dilemma.
dit klonk niet zo vriendelijk, zo bedoel ik dat niet !! ik bedoel je bent niet voor niets aan de pil en dit lijkt me best onverwacht nu. even afwachten maar en als de test oploopt even goed overleggen met de huisarts of gyn.
we hebben elkaar gekruist binnen 16 maanden .. ja kan me voorstellen dat het je overvalt. je kunt nu even iets anders doen dan afwachten denk ik.. wat zegt je man/vriend?
Ja we zijn heel nuchter wat dat betreft, als het zo is, dan gaan we er wel voor! Een kindje weghalen gaat helemaal tegen mijn gevoel in. Afwachten zullen we sowieso moeten doen, kan natuurlijk ook nog best welmisgaan. Maar mijn gevoelens en gedachten gaan alle kanten op momenteel.