Hallo meiden, Willen jullie meekijken...dit is ongeveer 9dpo....resultaat was binnen de tijd. Wat vinden jullie? Ben van plan om donderdag een kruidvattest tegen aan te gooien.
Dank je wel voor t reageren pfff ik dacht al zie ze toch niet vliegen he....het is allemaal nog wel vroeg maar wel spannend
Officieel is hij negatief, want de teststreep is lichter dan de controle streep. Maar volgens mij krijgen veel vrouwen geen knaltest met action. Gezien je ei van 23 waar je t over had, denk ik dat het wel (bijna) je piek is. Zal wel nog even doortesten.
Meiden, Wat zijn nou écht goede testen om voor de NOD mee te testen ? De kruidvat 2 voor €5 sowieso natuurlijk maar welke nog meer ? Er is een nieuwe clearblue die 6dagen voor NOD positief kan testen maar is dit niet gewoon geldklopperij? Of zijn er hier meiden die daar positief mee getest hebben en ook daadwerkelijk zwanger bleken te zijn? Heeeel graag ervaringen gevraagd met vroege testjes dus haha NOD is pas 15 december maar ben alvast even aan het kijken wat ik online kan bestellen