Ziet er goed uit @beebielove. Zie dat je vooral vmk's hebt gehad. Liepen je testen toen niet op? Snap je onzekerheid. Heb pas 1x een vmk gehad en zou me bij een volgende zwangerschap al zooooo veel meer onzeker voelen dan de andere 2.
Ah wat rot ook voor je! Echt heel naar, en je zult je idd altijd onzeker voelen denk ik na zo'n ervaring. Ja klopt vooral vmk, laatste keer uiteindelijk verder. Mijn testen liepen idd niet vaak goed Op en later zelfs af... vandaar dat ik jullie graag vraag om mee te kijken. Maak me zelf druk of ze niet te licht zijn.. voor ' termijn'
Negatief toch? Ik lijk een soort van schawuwlijn te zien naast een witte streep. Geen idee hoeveel dpo (nu dag 33 vorige cyclus was 36) en met middag urine.
Ziet iemand iets of ben ik gewoon gek krijg het niet zo goed op foto maar met eigen oog lijk ik wat te zien
Na uploaden zie ik hem idd ook niet meer.. probeer het morgen eerst nog even opnieuw met ochtend urine.
Heb mijn testen van vandaag even geupload.. De lichte test van vanmorgen.. die van alle 3 van vandaag.. en die iets donkere van net.. Hij kan nog wat donkerder toch? Of heb ik mijn piek inmiddels tot zover bereikt? Kan woensdag pas naar vl toe, en vanaf vrijdag tot maandag weer.. Hoop stiekem dat morgen de piek is, woensdag we het heel gezellig maken en vrijdag dan nog een keer (just in case).. Wat vinden jullie? Zijn trouwens testen van action..
Dank je wel Ik dacht het zelf ook, maar blij met bevestiging.. Wellicht morgen donkerder? en dan woensdag/donderdag de eisprong (i hope)
Kan idd donkerder maar zou er niet raar van opkijken dat je test morgen weer lichter is en je vanavond/vannacht je piek hebt gehad. Hoor wel vaak dat Action testen lang donker blijven.
Ik ben benieuwd ☺ Blij dat ik mijn lichaam weer wat kan vertrouwen.. Woensdagmiddag even bij vl langs (nadeel door de weeks vanwege werk uit elkaar) gezien ik daar een sollicitatie heb gehad en een tweede gesprek heb . En vl zich er echt op verheugd (haha, zou echt een leuke kerstcadeautje zijn dan als het lukt)..