Is dit een test van de Jumbo? Ik zie het streepje zeker wel maar heb hier regelmatig zulke streepjes voorbij zien komen op Jumbo-testen van dames die toch echt niet zwanger waren. Ik zou als ik jou was de 2v5euro testen van de kruidvat halen (niet de early maar met het pipetje). Die zijn betrouwbaar en heel gevoelig. Ik zeg het niet snel maar gelet op je andere berichtjes hoop ik op vals alarm voor je!
Leidapharm, gekocht bij de plaatselijke Jumbo. Kende het merk ook niet. De gevoeligheid is 10 mIU/ml. Staat wel in de gebruiksaanwijzing dat deze vanaf NOD te gebruiken is, dus niet zoals de meeste gevoelige testen al 4 dagen voor NOD. Kon ook weinig ervaringen met deze test vinden.
Ik heb dinsdag als eerste met de 2 voor 5 van KV getest (dat blijven mn favoriete testen), en daar zag ik ook een vaag streepje. Maar die was erg licht, dujs ik dacht het zal wel niks zijn. Gister moest ik toch boodschappen doen en deze daarom maar meegenomen. Maar ook deze laat een streep zien, dus ik weet het momenteel echt even niet...
Heb je dinsdag allebei de KV testen gebruikt? Als er toen al een streepje stond zou hij nu namelijk duidelijk te zien moeten zijn zonder turen. Mijn advies blijft dus om een KV test te doen. Spannend...
Deze "jumbo" laat vaak vals roze strepen zien. Vandaar dat ik om het merk vroeg. Ik zou dus nog een keer een kv test doen. Als je hcg hebt dan zou hij nu al duidelijker moete zijn.
update: deze lijkt wit Zou alleen nog kunnen dat ik minder dan 25 mlU/mL in mijn bloed heb maar meer dan 10 mlU/mL, waardoor die ander wel zwanger aan geeft en die KV niet. Maar stiekem hoop ik dat ik helemaal niet zwanger ben..
Jaaaa ik ben dolgelukkig en toch stiekem ook erg bang. 11 maart een miskraam gehad, 28 maar posi ovu test en vanmorgen posi zwangerschapstest. Gelukkig niks te turen en dolgelukkig maar wilde dit toch graag even delen 2 mei eerste afspraak staan voor de echo, nog 2,5 week maar super blij
De kv zegt 25 maar meet al met 8 Er had zeker een streep op moeten komen als er hcg was. Ik denk dus echt dat de jumbo test gelukkig vals was
Dank je wel! Super blij mee. Bij de miskraam bleef de kruidvat heel licht en de cb drie keer gebruikt waarbij twee keer 1-2 bleef staan en de derde keer niet zwanger. Sprong een gat in de lucht bij de 2-3 haha