Ik vind de oploop tussen 2-12 en 5-12 eigenlijk niet aanwezig. De streepjes op beide testen zijn gelijk aan elkaar. Voor 13 dpo is de streep van vandaag mooi, maar gezien de streep vd 2e had ik hem vandaag wel wat donkerder verwacht. Maar hey.... wie wwet maak jij wel wat langzamer hcg aan
Ja dat vind ik ook, had het idee bij mij vorige zwangerschappen dat de testen eerder knalde? Die van gister ( test) is wel met een tweede urine gedaan, ik vergat het in de ochtend Ik krijg vandaag wel een echo, omdat ik in het verleden al eens een bbz heb gehad. Misschien zien ze natuurlijk nog helemaal niks op de echo, maar zou ik dan ook om Een bloedtest kunnen vragen? Die heeft toch een bepaalde waarde???
Een echo gaan ze nog niks op zien... ook niet of het in de baarmoeder zit of een bbz is. Je bent nog geen 4 weken zwanger... waarom maken ze zo vroeg een echo?? Je kan deze beter uitstellen voor ruim een week (ivm controle op bbz) of liever nog 3 weken uitstellen (zodat je een hartje kan zien kloppen). Een bloedtest kan je idd om vragen, maar dan moet je hem wel over een paar dagen nog een keer uitvoeren omdat je anders nog steeds niet weet of het goed oploopt.
Ik had gebeld, en uitgelegd dat we van het weekend weg gaan, dat ik dan graag wilde weten of het goed zat? Zodoende heeft ze deze afspraak gepland, ik had eigenlijk om donderdag gevraagd ik dacht dat ben ik toch nog twee dagen verder. Maar ze hadden alleen vandaag plek. Nou ja de afspraak staat dus ik ga gewoon, stel me gewoon op niks in. En vraag dan gewoon om een bloedtest. Kan ik die donderdag dan weer af laten nemen? Enig idee jullie van waardes???
Gelukt, in het echt is hij beter te zien dan hier, dit is van vanmorgen 12dpo, 4 dagen voor NOD, binnen afleestijd
Wat denken jullie hiervan? Ben 11 dpo, nog 2 dagen tot mijn NOD. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas 3 dagen na NOD heel licht positief, dus ik ben nog een beetje te vroeg eigenlijk. En toch denk ik dat ik een heel licht streepje zie. Of is het wishful thinking?