Na lichtelijk de zenuwen te hebben gehad omdat ik mij testen niet echt op zag lopen, nu toch gerustgesteld Ze worden echt wel donkerder. Moet wel zeggen dat ik de kruidvat testen niet helemaal meer vind wat ze geweest zijn. Als je namelijk na de test en controle strepen kijkt zie je dat ze steeds een beetje onderbroken worden, vroeger was dat niet zo. Wat is jullie ervaring hiermee? Maar goed we zijn happy en kunnen morgen lekker na Disney.... genieten met 4e + 1 in de maak
Ik vooralsnog 3 augustus, maar mn eerste echo zette ze me eigenlijk al een eind terug, volgende echo woensdag! We zitten hier als je mee wil praten http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/%C3%99itgerekend-1-t-m-15-augustus-2018.667214/
Hallo Ik wil hier met trots ook mijn testjes laten zien! En hopelijk blijft het een plakker !!! Wat vinden jullie van mijn testjes ?
Zou ik op je nod doen anders blijf je misschien onzeker omdat je nog ongesteld moet worden en zijn dure testen
In principe kunnen die al voor NOD gedaan worden. Ik heb m 1 dag ervoor gedaan toen stond er 1-2 en 3 dagen erna 2-3.