Dat denk ik wel. Staat bij deze testen altijd ver naar links. Zou even een kv2v5 halen. Ik had bij deze test echt een tuurlijntje en bij kv mooi roze streepje. Edit: zie dat je al predictor hebt gedaan. Berichten werden raar weergegeven. Gefeliciteerd!!
Veeeeeel te vroeg getest, onder het nom van negatief en toch voor de zekerheid net de champagne vanavond. Sidenote, ik las dit af na 10 min. Hij is heeeeeel moeilijk te zien ook in het echt. Na 5 min zag ik niets en nam ik een snelle douche. Zien jullie iets? Ik ga voor nu uit voor een indrooglijntje want het is zo moeilijk te zien dat ik niet eens kan zien of het grijs of roze is. En ja ik weet het na afleestijd enz..
Ik zie op je 2e foto ook iets! Spannend zo net voor het nieuwe jaar.. hoeveel dpo ben je? Ik heb vandaag ook veelste vroeg getest omdat het me zo leuk leek net voor het nieuwe jaar aar helaas negatief
Heb de dag na kerst echo gehad, er heeft wel wat gezeten.. maar das niet goed gegaan. Mss dat dat verklaard waarom het streepje zo licht was. Gelukkig nieuwjaar trouwens allemaal !
Ja! Binnen 5 min een zelfde soort streep, heel licht eigenlijk niet t fotograferen Maargoed er zit ook maar 12 uur tussen de testen! Deze streep zag ik iig binnen de 5 min en meer roze! De aankomende dagen blijf ik testen .
Ha meiden, Ik had vanochtend 10:00 voor het eerst een smiley met de CB roze ovulatietest en vanmiddag 14:00 ook weer. De streepjes zelf vind ik nog niet knal, maar zal wel kloppen toch? Zie foto... Bovenste is vanochtend, onderste vanmiddag. Ik heb net ook een ovulatie dipstick gedaan en die ziet er positief uit, maar nog niet knal uit (zie foto). Onderste is van vanmiddag. Wat vinden jullie? Moet ik vanochtend of vanmiddag al zien als het begin van m’n LH-piek? We hebben het gistermiddag gezellig gemaakt, vanavond weer en morgenavond ook denk ik zo...
Hallo meiden, Gisteren nog een witte test met ochtendurine op 8/9 dpo. Vanmiddag nogmaals getest en zie echt een 2e roze lijntje.. jullie ook?