Zeker ik zie ‘m! Spannend! Hopelijk gaat ie oplopen Andere testen slaan vaak al wat donkerder uit dan deze.
Ik poste gisteren mijn 7dpo test, de test van vanochtend met ochtenurine was duidelijker maar nog steeds niet goed op de foto te zetten. Ik kon het niet laten om toch nog een testje te doen voor het slapen! 8dpo in de avond!
Natuurlijk weer maar +/- 12 uur ertussen maar blijft er wel goed uitzien. Dipstick is inmiddels ook positief. Nu ga ik overmorgen pas weer testen!
Ik heb zojuist een predictor early gedaan en een kruidvat, beide een tuuuuuur streep.. Ben nu 9 dpo dan zou er echt wel wat meer te zien moeten zijn toch? Ik ben al mijn hoop kwijt voor deze ronde
Hoe kom je daarbij? Innesteling vindt over het algemeen plaats tussen 6-10 DPO. Sommige vrouwen testen dus pas vnaf 12DPO licht positief omdat je pas na 2 dagen HCG gaat aanmaken...
Ik had op 9 dpo een omo witte test en een dag later toch echt een vrij duidelijk streepje op 10 dpo. En vandaag staat hij er nog! Dus nog geen reden om te wanhopen!
Nou eigenlijk eerder omdat ik bij vorige zwangerschappen op dat termijn al heel licht positief testen..en omdat ik overal lees dat de predictor early zo gevoelig is dacht ik dat die dan nu al licht positief zou kunnen zijn eventueel. Ik weet dat jullie gelijk hebben, sorry het klinkt mischien ook wat stom, had al op wat meer gehoopt denk ik
Nee dat verwachtte ik zeker niet, maar ik had gehoopt he licht positief. Iniedergeval niet zo tuur dat ik er hoofdpijn van krijg
Hoi allemaal, Ik lees vooral veel op dit forum maar reageer eigenlijk nooit. Nu moet ik vermoedelijk vandaag ongesteld worden maar ben niet zeker van mijn eisprong. Nu heb ik net een test gedaan van k2v5. Ik had er nog 1. Nou kwam er pas rond4/5 minuten een tweede streep. Wel duidelijk maar het is een halve streep! Wat moet ik hier nou van denken?
Ja had ik ook met mijn test vorige maand! Licht aan de kwaliteit van de test, deze is gewoon positief , van harte
Oh echt waar? Ik durf het nog niet echt te geloven maar ik hoop het! Ik ga vanmiddag even een ander merk kopen voor de zekerheid. Bedankt voor je reactie ☺️