Hallo allemaal! De foto waarop de predictor early nog heel is, is een foto direct na doorlopen (en nog voor de voorgeschreven 3 minuten afleestijd) en de foto waarop de test open is is na 2 uren gemaakt. Ik beschouwde hem als negatief maar ik begin toch te twijfelen.. Wat zeggen jullie?
Ik zou eerder zeggen negatief, ik zie niets op de foto's maar in het echt zie je dat met het blote oog vaak beter... morgen nog eens testen zou ik zeggen..
Niet gemist hoor, nog niet genoemd. Dpo weet ik niet (precies) doe geen ovulatietesten, de andere rondes wel gedaan maar het geeft mij meer rust om ze niet te doen. Vandaag cd25
Geen testen meer in huis, wel besteld maar die zijn er pas woensdag én dan dus pas donderdag ochtend testen.. Misschien toch morgen nog even 1 in de winkel halen..
Ik zie dat je vrij lange cycli hebt. Ik zou die cyclus van 33 dagen als leidraad nemen en nog even wachten met testen.
Na een positieve digitale clear blue test nog steeds geen eisprong Kan je ook vals positief testen met een digitale?
Een test meet je Lh piek en naar het schijnt wil een Lh piek niet per definitie zeggen dat je ook daadwerkelijk een eisprong hebt. Wat je kaartje betreft, daar heb ik helaas geen verstand van
Dag 24 van of een 24daagse cyclus of 28 aanstaande donderdag of vrijdag Blote oog zie ik wel een vaag streepje binnen de afleestijd en dit is mijn beste foto na 7 min Wie wil er turen