Ik heb je action test bekeken en daar zie ik ook een vage streep. Maak eens een foto van je kruidvat test, bij het raam in t daglicht
Ow echt wel. Kijk maar eens op een ongebruikte kv test en draai hem in het licht. Dan zie je echt wel een glimmend streepje staan. Het heeft geen kleur maar het is er wel. Ik heb al weleens een negatieve test met water gedruppeld en dan ging dat lijntje nog meer glimmen door het water waardoor het echt wat leek. Zelfs weleens op de foto gekregen en dat mensen hier en op ander forum wat zagen.
Echt nog nooit gezien. Wel bij de predictor early , grijzig maar zal er eens goed naar kijken volgende x. Hoe gaat ie met jou trouwens?
Zaadcellen kunnen 5 dagen in leven blijven . Daarnaast is je eisprong 24-48 uur na je lh piek. Vanavond nog een keer ?
Hallo meiden, Even een vraagje. Vorige week heb ik een vmk gehad met 4.2weken. Ben direct begonnen met bloeden en verliep zoals een menstruatie (alleen wat minder pijn?)Ik had alleen 2 dagen langer dan normaal roze verlies maar goed dat hoort erbij. Na het ergste bloedverlies kreeg ik ineens rare buikpijn, soort van ei pijn, vooral gister en vandaag ook weer. Dus ben direct aan de ovu testen begonnen omdat ik niet weet hoe mijn cyclus zal lopen. En vind dat ze al erg oplopen? Zit nu op cd7. Nog geen vruchtbaar slijm gezien (kan ook niet ivm roze verlies) Wat vinden jullie hiervan? Zit mijn eisprong er dan al zo snel aan te komen of kunnen deze donkere streepjes nog een week zo blijven? Heb dit normaal nl niet.... Ps. Ik weet dat deze nog niet positief is.
Oploop zegt niets over ovulatietesten, morgen kan hij ineens lichter zijn. Ik testte ook zo'n 6/7 dagen na mijn miskraam (5+3) best donker op een ovutest voor mijn doen, maar heb toch nog een dag of 8 moeten wachten op m'n knaller Gewoon lekker door blijven testen, je cyclus kan een beetje in de war zijn maar hij komt vanzelf
Mijn test was 1 dag na aanvang van het bloeden alweer een tuurstreepje dus denk het niet idd. @Rosje83 oh echt? Het is idd afwachten maar ik heb dit nog nooit gehad, vandaar. Ik ga vanavond denk ik gewoon alvast weer testen en als die niet veel donkerder is dan gewoon weer elke dag 1x denk ik
Zeker doen, geeft je waarschijnlijk ook een gerust gevoel dat je hem niet kan missen, maar helaas zegt het echt helemaal niets. Ik hoop op een mooie positieve ovu test binnenkort en een kleine 2 weken later een andere mooie positieve test
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en gebruik voor het eerst de Sensitesten om inzicht in m’n cyclus te krijgen. Denken jullie dat deze testen positief zijn? (Gister bovenste en onderste van vandaag) Bedankt alvast voor jullie reactie.
Die testen gebruik ik ook altijd en yes dat zijn positieve testen ( bij mij) Test nog even door en maak t gezellig!