Wie er iemand met kijken? Had hem net in een nieuw topic geopend, maar zag toen dat dit het topic daarvoor is: twee zwangerschapstesten, gisteren 4 dagen voor NOD gedaan, maar is een early test die vanaf 4 dagen voor NOD mag. Zie alleen ik iets, of jullie ook? Mijn ovulatietest was net knalpositief, terwijl ik twee weken geleden al een ovulatie had, vastgesteld met positieve ovulatietest.
Je ei springt binnen 48 uur na je piek. En volgens mij als ie gesprongen is ben je ook nog even vruchtbaar. Ik zou het nog geen gemiste kans noemen!
Ik zou deze maand niet testen maar mijn nieuwsgierigheid naar bevestiging trad weer op hahah. Had nog maar 1 ovulatie test in huis liggen en voelde mijn eisprong en dat heb ik nu bevestigd gekregen nu weer 2 weekjes wachten. (Test van 15 januari)
Dit is 8 dagen na TP van verse embryo. En 13 dagen na Ovitrelle 250. Gister al een heel licht streepje te zien, vandaag dus dit. Ziet dit er goed uit? Ziet iemand uberhaupt iets?
Denk ook zwanger . Is de test nog heel vers op de foto? Lijkt alsof die nog rozig is en nog niet alle vloeistof verdeeld. Denk dat ie nog wel wat donker der opdroogt.
Ik zit nu op dag 16. Aangezien in borstvoeding geef, schommelt mijn cycle van 27 dagen tot 33 maar gemiddelt 29. Zou deze nu al positief zijn of bijna? (Laatste 2 van vandaag, 9:30 & 14:00) Zou ik voor de zekerheid beter vanavond nog een keer moeten/kunnen testen?