Ik hoop dat hij oploopt hopesept. Hoe lang na afleestijd was het? Vind wel dat kv2v5 best lange indroogtijd heeft. Was binnen die tijd wel al wat te zien? Die van mij is ook na afleestijd genomen. Maar streepje stond er al snel is alleen wat donkerder nog geworden daarna.
Wat zwaar irritant die nieuwe site, wil foto upgraden maar is steeds te groot!! Maar goed bij deze een testje van vanmorgen. Ik dacht zelf heel vaag iets te zien maar soms wil je te graag en ga je vanzelf dingen zien die er niet zijn. Dus bij deze : zien jullie ook vaag iets ??
Had ik ook met de foto willen plaatsen dat hij te groot was steeds. Ik twijfel of ik wat zie pantoffelheldin.
12 dpo, 6 dagen na het terugplaatsen van een 6 dagen oude cryo. Veel te licht ben ik bang, maar streepje stond er tuur binnen afleestijd. Foto is gemaakt 2 uur na testen. Urine was licht, en getest na 2 koppen thee rond 11.40 uur. Niet slim, maar kon me niet meer bedwingen, dus geen oordelen alsjeblieft Dat weet ik zelf wel.
Hallo Dames, 8 april 5000 pregnyl gespoten en 10 april iui gehad. 20 april een test gedaan en licht positief. Gisteren en vandaag ook getest. Nog steeds positief vandaag 14 dagen na pregnyl en 12 na iui. Hij lijkt alsof de laatste test ook donkerder is. Willen jullie met mij meekijken. Of ben ik te voorbarig en komt het nog van de pregnyl.
Ongeveer 8 a 9 dpo ( heb geen testen gebruikt, puur op de gok ) , ik weet het erg vroeg maar goed volgens mij ben ik niet de eerste die te vroeg test haha
Nee , wil je is uploaden ? Plus testen is wel eerder en duidelijker een positief resultaat te zien vind ik
Vandaag 1 dag nadat ik eigenlijk ongi had moeten worden. Op de verpakking stond dat ik bij 2 *dezelfde* strepen zwanger was, ik zie alleen een heeeeeel wazig licht en vaag streepje. Kan het toch zo zijn dat ik zwanger ben? (Sorry voor de wazige foto, maar hopelijk zien jullie iets)