We zouden woensdag eigenlijk naar het ziekenhuis gaan, omdat er al bijna anderhalf jaar bezig waren. Totdat ik dit gister in mijn handen had.
Wauw!! Super gefeliciteerd! Doe me denken aan mezelf een paar jaar geleden zouden ook naar het ziekenhuis en ineens tadaaa Wens je heel veel geluk toe
Dank je wel ik besef het nu nog steeds niet. Sterker nog, vanmorgen dacht ik dat ik alles had gedroomd en had er nog een test tegenaan gegooid, haha... Ziekenhuis dus lekker afgebeld en de verloskundige gebeld. nu afwachten tot de eerste echo...
Maak ik mezelf gek of zie ik toch nog een streep? Zit sinds gisterenavond heel erg in de diarree en eerd vannacht wakker van de krampen
Wij hebben ook een MMM afspraak staan voor volgende week donderdag! En nu spontaan zwanger. #hoopdathetgoedblijftgaan
Hallo dames, Ik had nog een Kruidvat plas test liggen en deze toch nog even gebruikt. ( ik weet dat deze niet altijd goed zijn ) nu heb ik een heel licht plusje. Bijna niet te zien op de foto. Maar hij is nu wel breed. Vorige week plaatste ik er ook 1 die was negatief een een heel smal grijs streepje. Nu dus niet. Ik heb ook een Kruidvat 2v5 gedaan. Wat vinden jullie? Zien jullie iest of is het weer negatief?