Nee ik heb geen idee hoeveel dpo ik ben. Ik heb PCOS en een onregelmatige cyclus, weet niet eens of ik al een eisprong gehad heb. Ik zit nu op cd 30. Heb over een week een afspraak met de gynaecoloog die waarschijnlijk clomid voor zou schrijven. Ik denk al een paar weken dat mijn eisprong eraan komt ivm rekbaar slijm dat ik had en ik blijf maar gigantisch veel afscheiding hebben. Maar goede kans dat mijn ei dus allang gesprongen is.
Ik heb deze testen ook. ( nu niet echt nodig ivm spiraal maar toch ) ze zijn normaliter gewoon omo bij mij ik vind je teat mooi positief hoor!
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik had op 1 februari een positieve ovulatie test. En dit was een vroege zwangerschapstest van vanochtend. Is hij te licht voor mijn dpo ?
@Cindiej88 Je bent dan dus 12 DPO? Dan kan dit nog best wel. Dit is de sensitest toch? Mijne was met 12 iets donkerder maar dat komt door meerling. Ik zou gewoon overmorgen nog teste en dan is hij denk ik echt een knaller Gefeliciteerd.
10 dpo, op 4 februari, 48 uur na de positieve ovulatie test 1 dpo. Lijkt mij een keurig streepje, gefeliciterrd
Nou wij maken "hele mooie kleurplaten" sinds we een kleine hebben En aan de klus gaan we ook vaak Je word creatief met woorden als er kinderoortjes mee luisteren. Vooral nu mijn zoontje in de papagaai fase zit
Zo heb vandaag voor de zekerheid nog even doorgetest maar gisteren was echt de piek en voelde vanochtend een felle steek Dus hij zou wel geknapt zijn Spannend!
Ik zit helaas al in die tijd dat ze denken aan knuffelen ( oudste bijna 15) gelukkig nu nog denken maar pfffff
Hoi dames, vraagje; Ik heb geen idee wanneer mijn ei is geweest en of die er überhaupt is geweest. Weet alleen dat ik 30, 31 januari & 1 februari veel vruchtbaar slijm had. Ben dus een beetje gaan rekenen dat dan ongeveer ei was en ik nu rond de 12 a 13 DPO zit. Vorige cyclus was trouwens 35 dagen (eerste na bevalling) dus het is nog totaal niet regelmatig. Enfin, vanmorgen een early action gedaan met 2e urine en hier kwam binnen twee minuten een soort schaduw tevoorschijn. Na 5 minuten werd die rozig en na 10 minuten een duidelijke streep. Op de Foto is de test van 15 minuten. Zou het waar kunnen zijn...? Zou ik met een predictor early misschien een beter streepje krijgen?
Ja das een mooi streepje, een predictor zal prachtig roze kleuren, ben zelf enorm fan van de predictor testen. Heb je een op=op voordeelshop in de buurt? Daar kost een dubbelverpakking predictor maar 5 euro
Ja een paar kilometer verderop inderdaad! Ik ben alleen een beetje bang voor een indroog streep want op de verpakking staat dat je na 2 minuten moet aflezen en toen was ie niet roze. Toch maar even langs de voordeelshop dan
Maar je test is dus ongeveer 2 dagen VOOR je eisprong positief... die test geeft niet aan wanneer je eisprong is maar wanneer je piek is.... je eisprong zelf volgt dan binnen 48 uur.