Het heet Certain. misschien verder wel hetzelfde hoor? .. Ik gebruikte deze zelf ook toen ik zwanger was, maar toen was het in 1 keer raak, dus geen vals positief. Heb jij die ervaring?
Gisteren de laatste test gedaan. Vandaag bellen voor een echo. Donkerder dan dit worden ze niet bij mij. Maar dat is niet erg neem ik aan want heb al eerder 2 kinderen gekregen met dit soort testen. Nu maar afwachten hoe of wat. Want nog steeds geen bloedverlies . Nod zou volgens de huisarts rond de 9 maart zijn geweest. Zelf weet ik het niet. Had 6 en 8 mrt ook een positieve test.
Zonder je heel ongerust te willen makend dit een hele lichte test , je zou al 12 dagen over tijd zijn? Op die termijn zou je echt een knaller van een test moeten hebben.
Helaas is dat niet waar. Hoe graag ik dat ook zou willen. Een donkere streep zegt niet dat t goed gaat, een hele lichte niet oplopende streep op 12 dagen na NoD zegt voor mij dat het niet goed zit. Tenzij er sprake is van het hook effect waarbij het hcg zo hoog is dat de test doorslaat naar licht omdat ie de hoeveelheid hcg niet meer aan kan. En dat zegt jog steeds niks over een goede zwangerschap , mijn testen klapten van t scherm en toch een miskraam. Een streep is zeker niet een streep. Helaas
Mijn hcg is altijd in begin hoog vandaar geen knallers En ben toch echt nog steeds zwanger en 1 voldragen zwangerwchap
Dan zou je een knaller moeten hebben wanneer je je urine met water verdund. Een hele lichte streep bijna 2 weken over tijd die niet veroorzaakt wordt door hook effect is in de regel echt geen goed teken. Hoe graag je die geruststelling ook wilt hebben.
Nogmaals dat is niet waar Een test kan licht uit slaan als je hcg te hoog is Ik sta onder controle in het ziekenhuis en die zouden het wel moeten weten