Ik lijk vaag iets te zien op de tweede foto maar heb zelf ook dit soort vage strepen gehad en werd gewoon ongesteld. Ik beschouw ze dus als negatief. Het kan zijn dat je heeeeel vroeg bent met testen en dan zou je overmorgen een duidelijkere streep moeten zien
Morgen een afspraak bij de huisarts om 9.20. daar moet ik ook nog een test doen Maar vind dat niet erg Te straks de clearblue met indicator en predictor express er tegen aan gegooid. Zo ontzettend mooi om het magische woordje te lezen Nu bewaar ik de testen voor over 4 a 5 dgn ofzo. De clearblue met indicator bewaar ik voor over een week Hoop dat een 2-3 te zien staan.
Ik tuur een super tuur streep Hij is niet echt op de foto te krijgen maar probeer m toch te uploaden, want wie weet zien jullie ook heeeeeel vaag iéts Was geen ochtend urine want kon me niet inhouden tot morgen ochtend hihihi Kunnen jullie mij misschien wat tips geven wanneer je het beste kunt testen ? ook over de ovulatie testen, wanneer kan je daar t beste mee beginnen in je cyclus ? En wat is dpo ? Hihihi ben echt een heel groen groentje op dit gebied Oehh hij lijkt echt mega wit na t uploaden
Vanmorgen negatief getest met de predictor early... dacht doe toch even 1... en omg (een tweede roze streeep) !!! 8 dpo Shit.... kwaliteit is kut!!
Zien jullie wat? Geen idee wanneer ik precies men nod heb.. gok tussen vandaag en aankomende zondag ..
Ik wil ook een test laten zien maar voorlopig heb ik alleen maar negatieve testen. Stom Zeg. Geen baby. Geen ei.
Ik zie niks maar dat kan gebeuren als je zo vroeg bent. Vaak is hij de volgende dag dan beter op de foto te krijgen. Spannend!
Dat weet ik niet. Kan 12 zijn. Kan 14 zijn. Kan ook 8 zijn als ik reken vanaf de eerste negatieve z-test. Ik weet t dus niet. Ik hoop echt ergens deze week weer een eisprong te krijgen maar t kan zomaar zijn dat mijn lijf anders besluit .