Ik heb daarnet met een action early test getest. Binnen 5 minuten zag ik een vaag lijntje, maar leek een voorgedrukt lijntje.. nu de test opgedroogd is staat er een duidelijkere lijn Maar Action staat geloof ik bekend dat ze zulke lijnen geven toch? Ik heb ook geen idee waar ik in mijn cyclus zit. Zit op dag 54 inmiddels pff
We hadden het vanmiddag voor de test ff gezellig gemaakt (en gisteren middag) en dan maar morgen avond weer
Helemaal nieuw met ovulatietesten... kan iemand mij vertellen of ik mijn eisprong al heb gehad en zoja, wanneer ongeveer..?
De 4de van boven naar beneden lijkt me t meest donker.. dan zou binnen 24-48 uur je ei gesprongen moeten zijn.
Gisteren een super tuur streep, vandaag is die nog niet donkerder Licht roze rood bij afvegen en heel lichte kramp...maar zit op cyclus dag 21 en heb een regelmatige van 30 dagen dus veel t vroeg voor een menstruatie Vind t maar niks dat wachten en die onzekerheid..
Dankje, is het het zo dat je eisprong geweest is als de ovulatietesten weer aflopen? Of kan het ook zijn dat ik nu nog steeds mijn eisprong moet krijgen, maar dit niet meer terug kan zien in de ovulatietesten die ik vanaf nu zou doen? Die zijn namelijk alweer negatief.