Nee, ben nog niet overtijd. En het is opzich ook niet echt het plan om zwanger te zijn (al zou ik het toch wel heel tof vinden), maar onveilige seks kan het met zich meebrengen Wanneer ik ook maar het idéé heb dat ik zwanger zou kunnen zijn, dan slaat bij mij de testdrang toe Super triest Volgens mij ben ik nu een paar dagen voor NOD.
Haha nee helemaal niet triest joh! Is toch logisch, ik ben precies zo Ik zou gewoon wachten tot je NOD (klinkt lekker makkelijk hè?! Heb ik ook zo goed volgehouden ) en dan nog eens testen!
Wat denken jullie van deze test? Ik weet niet wanneer mijn NOD is, en eigenlijk mag ik niet zwanger worden...
Ik zie idd een streep. Action geeft soms valse lijntjes dus mijn advies is om even een andere test te doen. Voor de zekerheid..
Ow echt? In al die jaren nog nooit een indroogstreep gehad, alleen een streep toen ik echt zwanger was. Mss deze week nog eens een 2 voor 5 test doen.
Ik had vorige ronde een mooie valse.. Na wat Google werk zag ik dat dat de laatste tijd vaker is. Maar hij kan natuurlijk ook wel kloppen.. spannend.
Ik weet niet de reden van het niet zwanger mogen raken maar in dat geval zou ik misschien niet te lang afwachten en vanmiddag, morgen ochtend nog een keer testen.
Ik zal morgenochtend nog eens testen. Ik heb in februari een molazwangerschap gehad en we mogen pas opnieuw beginnen in augustus. Nu hadden we seks met condoom, maar tweetal keer ongelukje gehad met condoom. Maar ik heb ook PCOS dus heb amper een eisprong, dus als dit een zwangerschap is, dan is dit een mirakel. Kan ook zijn dat het gezwel terug aan het groeien is.. maar ik moet hiervoor nog regelmatig bloedprikken.
Dan zou ik morgen de arts even bellen of je van de week opnieuw mag bloedprikken. Waren je bloedwaarden bij de laatste keer bloedprikken wel ver genoeg gezakt?