Uitslag binnen van 2e keer bloedprikken en dezelfde waardes als de 1e keer dus in de overgang Mogen in een ander zkh een second opinion aanvragen en dat gaan we denk ik ook maar doen ook.
@wennepen80 wat klote zeg denk je dat ze er naast zitten dat je een second opinion in een ander ziekenhuis laat doen? (Zou het denk ik ook laten doen hoor). Klote meis Ik heb net een ovulatietest gedaan en dacht dat deze lichter was maar ik heb even jullie mening nodig! Hij is niet zo donker als die van de 22e in de ochtend. Heb de hele dag al gevoelige borsten...wat denken jullie?
Hoi dames, ik weet dat ik 'm niet uit elkaar mag halen.. maar goed, moest ook even turen. Ik weet namelijk niet hoe ver ik nu zit in mijn cyclus, maar ik denk een heeeeel klein tuurstreepje te zien. Of ik verbeeld het me gewoon? Zien jullie heel heel heeel vaag iets? Uiteraard doe ik een deze dagen nog een testje.
Heb weinig hoop maar de gynaecoloog kwam er zelf mee om dat te laten doen. En denk als we dat niet doen dat ik eeuwig de vraag blijf houden wat als. .
Ik zie wel heel vaag wat maar kan ook de voorgedrukte streep zijn... lastig is deze!! Idd ff door testen de komende dagen
Oh fijn.. Ik ben toch niet gek haha. Ja het is zooo vaag en onduidelijk te zien. Ik test morgenochtend nog een keer! We gaan het zien.
ik "lijk" iets vaags te zien. Maar kan niet goed zien, of de streep over de gehele breedte loopt. Benieuwd naar je volgende test(en)
Ik heb 'm ook maar even in negatief gezet.. ja ja, hopeloos .. maar zo zie ik toch echt een heel licht streepje. Pfoeh, nog even wachten tot morgen haha.
Wil er iemand turen? Etos early test. 10dpo. Bovenste is binnen afleestijd. Onderste een paar uur later.
Ik hoef niet te turen hoor, zie het streepje gewoon staan! Al is het nog vroeg.. alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik hoef zelf ook niet heel erg te turen maae ben bang dat het een indroger is ofzo. Hele internet staat vol met verhalen over indroogstrepen. Ik was deze maand heel goed bezig met niet bizar vroeg testen. En toen zei mijn baas vanmorgen uit het niets: hoe is het, al zwanger van de tweede? En hij heeft altijd een soort heel raar 6e zintuig. Voelt alles aan. Dus toen kon ik me niet meer beheersen en ben in mijn pauze naar de Etos gereden
Nu word ik wel heel zenuwachtig. Morgen ochtend nog eens testen dan. Heb een gewone action en action early liggen hier thuis. Maakt het uit? Las hier een paar pagina`s terug dat mensen niet zo’n fan zijn van de early?