Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel -> 33

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mi2017, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @JulietteVarkevisser ik bedoel dat het beter is dat je na huis kan met hem ipv op de kazerne datenight te hebben! Veel plezier in ieder geval!

JulietteVarkevisser vindt dit leuk.
  2. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    1. Het is handig dat je alle info in 1 topic houdt
    2. Deze testen zeggen echt niets, je kan gerust zo’n streepjes nog maanden hebben voor je cyclus terug op gang komt of je kan morgen een eisprong hebben, een ovulatietest is positief of negatief, er hoeft geen oploop te zijn oid iets donkerder of iets lichter wil niets zeggen, enkel als de streepjes minstens even donker zijn kan je er iets uit afleiden, als ze echt bijna even donker zijn heeft 2x per dag testen zin maar dat is nu echt nog gewoon geldverspilling
    3. mijn eerste cyclus na de mirena(dus minder hormonen dan de pil) had ik pas op dag 28 een eisprong, toen ik gestopt was met de pil aantal jaar geleden duurde het 5 maanden voor ik weer een cyclus had, ik snap dat je graag inzicht wilt in je cyclus(of ben ik verkeerd dat het vooral daarom draait, beetje om je angst weg te nemen dat het je over x aantal jaar niet gaat lukken?) maar dan kan je echt beter gaan temperaturen of ladycomp/sensiplan gebruiken(zoals ik in je orginele topic al zei)

3. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Lasycomp of sensiplan? Wat is dat ? :$ Een app? En temperaturen. Moet dat echt in je achterste of kan t gewoon in je vagina ( dit heb ik liever hahah)

4. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Ladycomp is een (redelijk duur wel, maar niet duurder dan 2 jaar lang ovutesten denk ik haha) apparaatje dat je op je nachtkastje legt en elke ochtend je temp mee meet(oraal), die geeft dan een groen rood of oranje lampje (gewoon temperatuurmethode eigenlijk maar die interpreteerd dan voor jou en gaat na een tijd ook al voor de eisprong ‘voorspellen’ dat hij eraan komt) je kan hem ook instellen voor kinderwens en dan laat hij weten wanneer je op je vruchtbaarste bent
    Sensiplan (gewoon merknaam van natural familyplanning eigenlijk) is een combinatie van temperaturen en andere signalen van je lichaam bijhouden(zoals afscheiding ed) en zo zelf leren je lichaam te leren kennen en je cyclus te kunnen voorspellen na een aantal maanden, je kan natuurlijk ook gewoon je zelf inlezen oid maar sensiplan bied cursussen aan, op de website vond je dan schema’s waar je alles op invult, als je echt niet zwanger wil worden wel echt sowieso een condoom gebruiken, zeker bij onregelmatige cyclussen is het niet waterdicht.
    Vaginaal is iets minder betrouwbaar maar gaat in principe ook wel, zolang je niet gaat afwisselen, maar als je op eigen houtje gaat temperaturen wel goed inlezen anders is het niet betrouwbaar, maar ik herhaal: niet zonder condoom als er geen kinderwens is want er zijn veel variabelen haha
    Hele muur van tekst maar ik hoop dat je er iets aan hebt

5. Sarahhhh

Ohh dat lijkt me wel heel handig! Ik ga eens kijken hoe duur zon ding kost. Maar stel ik doe t met een normale thermometer kan dat dan vanaf de vagina of MOET het in je achterstr

6. Sarahhhh

Wow zon ding is nog best duur ja! :0. Maargoed ik ga bij de etos zon thermometer kopen met twee nullen achter de komma, ik wil dit alleen wel vaginaal doen, dit kan toch gewoon zonder problemen? Maar moet dit dan ook tijdens je menstruatie??

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    #4787 Pipo30, 25 apr 2018
    Laatst bewerkt: 25 apr 2018
    Je wilt toch juist niet zwanger worden?Waarom dan in vredesnaam temperaturen en ovulatietesten doen?Met temperaturen weet je pas NA je ei wanneer hij is gesprongen.Gebruik gewoon AC op de juiste manier!Neem een spiraaltje of implanon of whatever...

Dotjes, louan, Mammielove en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik wil ook echt niet flauw doen, maar dit had ik inderdaad ook steeds willen zeggen.

@Sarahhhh Je wilt toch juist niet zwanger worden?

9. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    @don’t feed the trolls. Echt

Dotjes, Maan14, Olifantje en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zet het er ook meer neer voor diegenen die hier energie instoppen met lange teksten informatie.zoals bv @Doornroosje94

Maan14, Sado en Izzie7676 vinden dit leuk.
  11. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja snap ik. Mensen blijven er in trappen, dit rare toneelstuk

Dotjes, Maan14, Pipo30 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Meid, maak een keus.... wel of niet voor een kindje gaan, het is een keuze die je weloverwogen moet maken, als je weet dat nu nog niet de juiste tijd is om een baby in de situatie/relatie te brengen, doe jezelf een groot plezier en neem zoals hierboven gezegt word passende AC en zet desnoods een wekker ervoor! Maar stop met telkens berichten over testen etc te posten, want dan wil je wel degelijk ervoor gaan, ook prima, maar jeetje maak een keus.. dat opzich brengt een hoop rust in je koppie.

Succes met de keuze die je gaat maken.

Dicky34, Pipo30 en Sado vinden dit leuk.
  13. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ja dit doe je ook tijdens je menstruatie, dagelijks op dezelfde tijd. Het nadeel van temperaturen is dat je pas achteraf je eisprong weet dus in jou situatie zou ik dit niet als 1e manier gebruiken maar het er evt naast gebruiken om inzicht in je cyclus te krijgen en te zien of wanneer je een positieve ovulatietest hebt je ei ook daadwerkelijk springt.

Lezen wat iemands beweegredenen zijn voor keuzes blijkt nog steeds erg moeilijk, dit is naar mijn mening puur pesten omdat het niet in het straatje van reageerders past @Beheer

MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  14. Sarahhhh

Ik wil gewoon inzicht hebben in mn cyclus aangezien hij onregelmatig was. Vandaar de ovulatie testen en wil ik beginnen met temperaturen. Gewoon om meer overzicht te krijgen.
    Bedankt voor je reactie @Maev

15. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Mag ik vragen waarom jij t beheer er bij roept? We zitten hier niet op de kleuterschool. Dat kan de dame die weer voor reuring zorgt heel goed zelf als ze dat nodig acht.

Lief hoor dat jij als persoonlijke bodyguard wilt optreden maar beetje irritant .

frummelke86, Mammielove, Dicky34 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Je was aan de pil. Dan heb je geen cyclus en ook geen onregelmatige cyclus. Twee weken terug slikte je elke dag braaf de pilZ

Mammielove, Mammamuis, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Dit heeft niks met pesten te maken.. Misschien moet Sarahhh haar eigen berichten maar eens terug lezen dan begrijpt ze misschien zelf een keer waarom mensen zo reageren.

Dotjes, meisje1977, Sado en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik vind het pesten van dames die hier hun tijd in steken terwijl de dame in kwestie er echt helemaal niets mee doet. Dames die hun eigen soms zeer pijnlijke ervaring delen met iemand die er een loopje mee neemt. Dat vind ik pesten

Dotjes, Sado, Kimmetjuh90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dan laat jij je lekker gebruiken voor deze ongein,maar val niet degenen aan die deze dame feilloos doorhebben omdat ze al langer meelezen met haar topics.
    Ik zie de volgende titel alweer voor me...'ik snap de tempmethode niet zo goed,de ovutesten werken niet en condoom gescheurd,ben ik nu zwanger?'

bozoe, meisje1977, Lisanne1811 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Izzie7676 misschien moet je je dan ook niet als dusdanig gedragen en dus eens lezen wat iemand schrijft ipv direct te oordelen. en @Pipo30 ook ik lees de berichten al tijden mee en vind jullie reacties eerder een uiting van jullie eigen frustratie dan dat ze daadwerkelijk gaan over wat ze schrijft en vraagt.

MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina