Goedemorgen deze keer met yoghurt en een volle mailbox. @Sarahhhh je heb ovu testen geplaatst en antwoorden gekregen dat deze niet positief zijn. Voor verdere vragen of inzicht in je cyclus verwijs ik je graag naar of je oude topic of een nieuw te openen topic. Dit topic is bedoeld voor testen en geen discussie over inzicht, en anti conceptie keuze (daar zijn andere sub forums voor)
Dat is dan volledig je eigen invulling. Ik ben in het geheel niet gefrusteerd en zit ook niet t wachten oo een psycho analyse van iemand die ik niet ken en die mij niet kent maar evengoed vriendelijk bedankt.
@Sarahhhh heb je al eens gekeken naar de Femometer? Die is rond de 30 dollar geloof ik. Misschien de moeite waard om te bekijken. Je ovulatietesten zijn inderdaad negatief. Ook een vaag streepje zegt niks. Ook niet of alles wel werkt daarbinnen. Net als een witte ovulatietest daar ook niks over zegt. Misschien is het een idee om je eerste cyclus even af te wachten voor je start met ovulatietesten, voor hetzelfde geld duurt het 2 maanden de eerste keer. Je maakt jezelf dan gek met de testen elke dag (aangezien je niet weet wanneer je dan moet testen). Succes!
Ze durft geen keus te maken. Ze wil graag door de pil heen of met een gescheurde condoom zwanger raken, zodat ze soort van als de God van de vruchtbaarheid door het leven kan gaat. Ik vind ook dat je mensen moet leven en laten leven maar als je jezelf steeds zo tegenspreek vind ik dat oneerlijk na de mensen die nog wel ellenlange geduldige antwoorden geven. Ik ben dat stadium namelijk allang voorbij. Overigens wel zeeeer benieuwd wat voor een type hier achter schuilt.
Ik gok dat zij allang een keuze heeft gemaakt maar haar vriend wil niet en nu is er een ongelukje in de planning.
Dat begin ik ook te vermoeden... vraag me af wat hij er gaat van vinden als hij ooit haar profiel hier bekijkt haha Maar goed, ik geef mensen nogal lang het voordeel van de twijfel dus ik hoop dat ze oprecht gewoon inzicht in haar cyclus wil zodat ze over een tijd er echt voor kunnen gaan en zij tegen dan over haar angst is dat het niet gaat lukken. Maar het is echt verdacht dat ze overal over liegt.. eerst zei ze dat ze ovutesten deed om het zogezegd ‘op die momenten extra veilig/niet te doen’. Als ze gewoon eerlijk was en had gezegd dat ze door haar verleden bang heeft dat ze geen eisprong heeft dan zouden meer mensen haar helpen... maar ik ben best wel een ramptoerist dus ik ben benieuwd naar de afloop Ik hoop wel heel erg dat achter dit profiel geen meisje van 16 zit die haar vriend erin luist.. Maar goed, back to tuurtestjes ajb
@Sarahhhh ik ben even vergeten waarom je ook alweer was gestopt met de pil. Ik meen me te herinneren dat dat was omdat je hem ook vaak vergat en het dus niet zo betrouwbaar was? In dat geval snap ik dus al helemaal niet wat je met je thermometer gaat doen... dat moet je nog veel en veel nauwkeuriger bijhouden dan de pil Maar dat wist je al wel toch?
Ik heb zelf ook zo'n donkerbruin vermoeden ja. Het is een kwestie van tijd en dan verschijnt er vast wel weer een topic wegens vermoeden zwanger te zijn. Maar ze wilde toch de komende 2, 3 jaar niet zwanger raken, stond in het andere topic? Waarom dan al jaren van te voren je cyclus in kaart brengen Zo gek is het niet dat men denkt dat er een ongelukje in de planning zit. Zelf nu ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden. Zou het echt doodzonde hebben gevonden van mijn geld, als ik al die ovulatietesten die ik al versleten heb met mijn lange cycli, had gebruikt zonder überhaupt zwanger te willen worden
Hoi meiden ff hulp mijn nod is 27/28 ste maar omdat ik zo in de lies heb dacht ik van mmmm en vanavond hebben we een feest das doe ff 1 voor zekerheid .wat zeggen jullie . Duurde wel tyd tot die goed doorgelopen was en het is wel roze streepje is de kv test 2/5
nou meiden ik weet het niet vanmiddag deed ik test en dat roze ging snel weg en zag niks en die test van vanmorgen die duurde even maar hetnis wel een roze streep grrr snap er niks van .
S middags is je urine waarschijnlijk niet geconcentreerd genoeg, morgenochtend zal je wel weer een streep zien als je weer test