Zijn wel echte tuurstreepjes. De onderste is van vanmorgen? En hoeveel DPO ben je nu dan? Ik zie m zeker hoor! Gefeliciteerd.
Ugh.... Ik had nog een 2besure midstream zwangerschapstest thuis liggen dus die heb ik net toch maar gedaan omdat ik te nieuwsgierig ben. Maar die is vanaf 25 mIU/ml en die dipsticks vanaf 10.. Ik moet vandaag naar de winkel voor een ander merk. Geven deze ook valse streepjes?!
olifant nou deze vindt ik wel positief hoor gefeliciteerd hier nog steeds geen ongi kijken of ik vandaag bij winkel kom om nog eens te testen bij nega ga ik na dokter pfff wordt maf hier
Zijn beide van vanmorgen, beetje slechte foto’s, maar hij staat er... Ik weet het dus niet precies. Ik schat in ergens tussen 10-13 dpo. Het streepje loopt in elk geval op. Dus nog wel spannend.
Ik zie 'm heel duidelijk! Ik kan je alleen niet helpen of het ook valse streepjes geeft.. Zou toch voor een predictor gaan, zijn de betrouwbaarste op het moment
Nee joh! Je bent gewoon zwanger. Je hebt niet op 3 testen een vals streepje. Nu is de tijd om blij te zijn
Ahhhhh ze hadden geen early predictor zwangerschapstesten meer bij de AH, Etos en Kruidvat.. Nu dus maar kruidvat 2v5 en etos testen (niet de early) meegenomen.. Ik heb net zo’n Etos test met middagurine gedaan en binnen de minuut een blauwe 2de streepje.. maar ik ken deze testen niet dus weet niet of ze betrouwbaar zijn en ik weet niet of jullie het kunnen zien op de foto.. Mijn ovulatietest is ook positief (teststreep ietsje donkerder dan de controlestreep, dus niet knal zoals bij een LH piek) dus het KAN ook zijn dat de testen op mijn eisprong reageren..
Uh sinds gisteren zie ik streepjes.. maarja het zijn bijna allemaal 2besure testen dus ik vertrouw ze niet helemaal Ok en nu dan de Etos test die een tweede streep laat zien.. Zodra ik oploop ga zien word ik pas blij denk ik Maar deze Etos testen zijn niet heel gevoelig.. ik lees op internet ongeveer 50 miu/ml...
Beetje dom om elke x een iets minder gevoelige test te doen. Dan worden de lijntjes nooit donkerder. Waarom doe je de kv2v5 dan nu niet?
Ja dat zag ik dus na het testen pas.. ik dacht dat ik de early had meegenomen Ik bewaar de andere testen wel voor de komende dagen
Afgelopen vrijdag heb ik een zwangerschaps test gedaan die was negatief. Het weekend meer afscheiding dan normaal dus ik doe net een ovulatietest en zie het resultaat...alleen ik dacht dat ik mijn piek al had gevonden..zou die dan toch reageren op hcg? Wat denken jullie? (Die waar niks op staat is van zojuist)
Dat ligt er aan waar je in de cyclus zit, hoe regelmatig die normaal is en waarom je nu een ovulatietest doet ipv een zwangerschapstest?
Ik heb geen idee waar ik zit. Ik dacht mijn piek gevonden te hebben. Hiervoor was mn cyclus 32 dagen, 56 dagen zwanger maar dat werd een miskraam. Dat komt eigenlijk door mn 1e zwangerschap. Daar had ik ook een lange cyclus en toen ik de ovulatietest deed heb ik op advies van iemand op het forum de zwangerschapstest gedaan. Alles was nieuw voor me toen. Ik heb geen zwangerschapstesten meer in huis!