Niemand die denkt dat dit ook nog door de ovitrelle zou kunnen komen?! Zou echt fantastisch zijn als het gelukt is maar durf nog niet blij te zijn....
Het zou kunnen .. ovitrelle kan tot 14 dagen in je lichaam zitten en opgespoord worden met een gevoelige test. Je zou dus vandaag weer moeten testen met hetzelfde merk om te kijken of hij op is gelopen
1 of 2 dagen voor NOD.. Maar ik durf niet blij te zijn, omdat ik al eerder licht positieve testen had en toch ongesteld werd. Zo spannend..!
Kan iemand nog een keer mee kijken ! Ik wordt hier zo onzeker van.. ik zou morgen eigenlijk ongesteld moeten worden als ik m'n gemiddelde van alle cyclus bereken ( welke eigenlijk altijd kloppen) ik kan soms niet 2x per dag testen ivm werk. Vanmorgen kruidvat 2v5 gedaan maar was Omo wit Ben trouwens ook kruidvat ovulatie gaan gebruiken omdat die van 2-besure hetzelfde bleven maar dit schoot dus ook niks op
Ik zie nog geen positieve ovulatietest wat betekent dat je nog (lang) niet ongesteld gaat worden. Je bent pas 2 cycli geleden gestopt met de pil en dus kan het maar zo zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is en je deze keer een lange cyclus hebt.