Deze ronde al vanaf CD12 aan het testen, en denk toch echt dat ik gisteren een positieve ovulatietest te pakken had. De clearblue digitale test gaf echter geen smiley, waar die dat naar mijn mening de vorige ronde wel gaf met een lichter streepje. Wat denken jullie?
Dankje. Dan was die niet gisteren maar vandaag of morgen toch? Binnen 24 tot 48 uur? Gisteren en eergisteren geklust, vandaag en morgen helaas niet mogelijk. Alsnog wel een goede timing dan?
Je hebt gelijk ja. 29-3 positieve test, dan is je eisprong binnen 24 tot 48 uur. Ideaal is dan (denk ik) 29-3, 30-3 en 31-3 klussen.
Na mijn positieve ovulatie test (CB en dipstick) van 27 maart. Heb ik vandaag weer een positieve ovu test.
Romyatilla hij is idd vet positief. Enige reden die ik kan bedenken is dat je eitje bij de vorige piek niet is gesprongen en het nu opnieuw probeert. Las in een ander topic dat je zwanger wilt raken mbv een donor. Zou hij nogmaals langs kunnen komen? Of alleen één keer per cyclus? (Sorry, geen idee hoe dat in zn werk gaat haha )
Romytilla mijn ovu testen die waren veel donkerder maar ik kan het ook verkeerd zien hoor hopelijk wordt dit dan een mooi verlaat kadeautje in december voor jou en nog gefeliciteerd met je verjaardag <3
Dankjewel voor het meedenken Deerpeer! Hopelijk is jouw zwangerschapstest ook snel overduidelijk positief
Willen jullie even mee kijken. Ik heb een paar maanden geleden positief getest maar met de echo was er helemaal niks te zien zelfs geen verdikt slijmvlies. Ik heb nu weer een licht positieve test en ben een beetje bang dat het weer vals is . Ik hoop dat jullie hem ook zien