Ik vind hem nog steeds erg duidelijk en zou me nog geen zorgen maken, waarschijnlijk was je urine gewoon wat lichter.
Denk je? Ik heb geen bloedverlies of krampen. Vrijdag mag ik gaan voor een bloedtest. Ben wel ongerust
Hoi dames, Denken jullie dat deze ovulatietest positief is? Ik denk zelf dat hij nog niet helemaal op zijn piek zit (hij lijkt nog wel lichter dan de controlestreep, maar weet het niet zo goed).
Ik kan er helaas niet gebruik van maken (vriend is gisteren op vakantie gegaan). Dus hoe sneller mijn ei, hoe meer kans
Hallo, Ik deed gisteren een cb digitaal met ochtendurine en die toonde 1-2 weken zwanger Ik vermoed dat vandaag mijn NOD is. Wanneer denken jullie dat de test 2-3 weken zwanger zou moeten aanduiden!? merciiii xxxx
Is hier voldoende oploop in de testjes? Ik vrees er een beetje voor. Slaap bijzonder slecht uit schrik ook
Ik zie hem wel oplopen. Zou wel dezelfde testen blijven gebruiken zodat je het beter in de gaten kan houden
Pon de kV is de streep duidelijk maar voor het bepalen van een goede oploop zou ik wel 1 merk gebruiken