Ik heb net weer getest maar is nu echt een stuk lichter? Normaal als die zo donker is knalt ie even erna wel maar nu niet.. Betekend dan ook dat het nog wel dagen kan duren voor die positief is?
Ik had gister ineens een knaltest. De 2 dagen ervoor wit niks te zien. Vanmorgen een heel licht streepje. Dus het kan wel vanuit het niets blijkt . Snap alleen dan niet, als hij gister zo knalde, en vandaag dus amper te zien. Wanneer dan mijn ei precies is. Mijn gevoel zegt gister ivm slijm, en lichte krampjes. Maar die heb ik vandaag ook nog. Pfft altijd die onzekerheid word er soms gek van.
Een knalstreep geeft alleen de lh piek weer. Vaak is het 24-48 uur na de kanlstreep dat je eisprong plaats vindt
Dus als dan kan de test ook niet meer knallen? Kan het wel zijn dat ik gister mijn eisprong had, of is dat onmogelijk na de positieve test? Vandaag nog echt wel krampen.
Nee heb hebt 24-48 na je knalfeest je piek. De krampen kunnen zijn van de laatste groeispurt van je eicellen
Ik wilde hem hier ook even delen. Ben vorig jaar mei gestopt met de pil. Dit jaar is pcos geconstateerd bij mij. We zouden volgende week een plan van aanpak maken bij de fertiliteiten arts ik had wel vorige maand provera gekregen om me menstruatie op te wekken. Vorige week woensdag al een test gedaan bovenste en zondag toch maar even opnieuw een test gedaan en zie hier het resultaat we zijn super blij. Kan het nog steeds niet echt geloven.
Kunnen deze testen ook reageren op ovulatie?? Ik heb er toch nog eens een test tegenaan gegooit. Snap er niks van bij de eerste was ik helemaal niet zo van het vele testen Sorry dames ben erg onzeker
Sorry je bent echt pas 7 dpo. Je temp heeft dit bevestigd Dat terzijde zie ik geen roze 2e streep. Hopelijk over een dag of 5 wel een goede streep aanwezig!
Ik zei ook dat je volgens je temp op 7 dpo zit. FF heeft je ei verkeerd gezet en dat komt door de gegevens die jij hebt ingevuld. Jouw basaal ligt op 36.55. Dan kan je met 3 dagen 36.6 niet van een eisprong stijging spreken.