Ik test over 2 dagen weer hoop dat hij donkerder wordt ook al zegt dat niet zoveel was de vorige keer ook.
Wat vinden jullie? Had eigenlijk gehoopt op een knal test vandaag... zou nu zo'n 4.5 week zwanger zijn.
Na teveel streepjes testen gedaan te hebben heb ik me vandaag aan een clearblue gewaagd. Denk dat ik het toch moet gaan geloven 🙊 Als ik komend weekend geen bloed etc zie ga ik maandag maar eens een afspraak bij de gyneacoloog maken.
Mooi nessa! Gefeliciteerd! Dank meiden voor het meekijken. Er blijft ook een lichte plek in de test streep staan, misschien dat het voor mij daardoor een beetje vertekend. Jullie stellen me een klein beetje gerust . Afwachten maar, meer kan ik niet doen!
Dankje Madelein, Ik vind jouw streepjes ook erg mooi hoor! Ik zou me als ik jou was geen zorgen maken (makkelijker gezegd dan gedaan i know)
Ik kan me je ongerustheid echt voorstellen maar miss lekker gaan genieten Meis en afspraak maken vk of gyn 🎁🎉🎉geniet er van
Op dinsdag 21 maart heb ik een cryo tp gehad in kunstmatige cyclus. Afgelopen maandag/dinsdag voelde ik mij anders, ik dacht meteen... dit komt vast door een zwangerschap. Dinsdagmiddag (12dpo) een test gedaan, licht positief. Woensdag en donderdag waren deze ook nog positief. Vanmorgen was de test lichter, uiteindelijk op de 2e test nauwelijks meer te zien. Vanmiddag was de test bijna wit (niet op de foto) Maandag is de officiële testdag en moet ik het zks bellen. Zien jullie ook dat de testjes minder duidelijk worden? Ik heb veel last van krampen, menstruatie-achtige krampen, nog geen bloedverlies door de progynova en utrogestan... Help! Gaat dit nog iets worden? Er is iig wel een innesteling geweest toch?
Nou ik was bezig maar het ziet er naar uit dat je pregnyl er nu pas uit is.. heb je vandaag nog een test gedaan!! Hopelijk komt er toch een streep vandaag!!
Mi2017, ik heb geen pregnyl gebruikt. Vandaag geen test gedaan, omdat iemand zei dat het ook geen zin had. Heb nog wel steeds last van krampen, geen bloedverlies gespot. Hoop het ook dat er nog een streep komt morgen of maandag!! Thanx!
Vind het er niet goed uitzien dat de test van 31/3 zo licht is. Hoop het beste voor je maar lichter wordende testen das vaak slecht nieuws. Toch vandaag of morgen nog eens een action test doen. Die van 31/3 kan natuurlijk een productie fout ziijn. Ik zou het testen met steeds dezelfde testen doen trouwens. Sterkte met afwachten.
Thanx Panter voor je reactie. Het voelt ook niet goed... helaas. Zal morgen en overmorgen nog een test met dezelfde test doen, maar ik verwacht er niks meer van... Op naar de volgende cryo..