Bovenste was cd17 en vandaag cd18 Vorige cyclus was heel lang maar vanwege stress en drukte op mn werk denk ik.. toen ik op vakantie was had ik lhpiek ineens...
hallo dames, Ik zit op dag 13 na Ovitrelle. Vanaf dag 8 was het uit mijn lichaam spierwitte testen. Gister ook wit. Vandaag 2x actiontest twee streepjes (wel licht) op de foto lijkt het nog lichter. en clearblue gedaan geeft zwanger aan 1-2 weken. Zal het dan toch?
5 mei spiraal verwijderd, 25 mei ongesteld geworden, Vandaag positief getest! Geen idee hoe lang mijn cyclus is, dus weet niet precies hoe lang ik zwanger ben. Maar wel een duidelijke test toch? (Action)
Totaal verbaasd hier aangezien we condoom gebruiken! T was een wens om na de zomer mee te starten dus moeder natuur heeft eerder besloten... nu op naar heel veel smoesjes met aankomende feesten en bruiloften.
Ovulatietesten, positief of nog net niet? Links van 17.45 (lijkt nèt een fractie lichter dan C-streep) rechts van 21.45 (iets lichter dan eerdere test) Helaas geen idee hoe de testen hiervoor waren gezien ik dipsticks gebruikte die maar niet donkerder werden dan een ieniemienie tuurstreepje. Sinds vandaag weer de cassettes waar ik goede ervaringen mee heb
Afgaande op deze 2 testen vind ik de onderste lichter en zou ik zeggen de bovenste positief. Alhoewel deze ook nog wat donkerder kan
Gefeliciteerd! Ik zou denk ik uitgaan van 4/5 weken. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 26-5 en ben vandaag precies 4 weken zwanger ( aan de hand van mijn eisprong op cd 20 ). Wat fijn zeg, al zo snel! Fijne zwangerschap gewenst!
Hebben jullie ervaring met huismerktesten van Supermarkten? Vanmiddag getest met huismerk van Plus supermarkt. (3 dagen voor nod) Na 30sec was dit het..
Durf er nog niet zo goed aan! Eerste maand dat we ervoor gaan Morgen nog even de kv testen halen en een clearblue!