Ik ook Ik heb nu een test gedaan 3 dagen voor NOD omdat ik sinds zondag super moe ben. Ineens val ik zo ongeveer in slaap.
Eindelijk een echte posi ovu test toch? 13 juni laatste Ongi Maan en dinsdag gezellig gehad, nu zien we elkaar morgen avond pas weer... Zou het nog kunnen?
Niet met ochtend urine gedaan neem ik aan? Je ei springt 24-48 uur na je piek en is nog 12 uur te bevruchten dus morgen maak je sowieso nog kans hoor!
Ik zou nog doortesten want hij kan donkerder.. Ik zou m nog niet als positief beschouwen eerlijk gezegd.. Vanmiddag en eventueel vanavond nog ff testen! Je hebt nog zat tijd om het gezellig te maken in ieder geval
Gistermiddag een 11 dpo test gedaan met streepje. Net een 12 dpo test gedaan Mag ik het nu langzaam toch gaan geloven Morgen nog even eentje met ochtendurine doen!
Vanaf wanneer kan je een digitale cb test uitvoeren. Morgen ben ik 13 dpo. De testen op de foto is allemaal niet in de ochtend geweest. Midden op de dag. Waarom vandaag 2x getest Testdrang denk ik! Ben bang dat ze niet (snel genoeg) oplopen, dat had ik ook bij mn missed abortion. Na 1-2 weken na nod nog steeds geen knaltest. Maar wist ik veel. Dacht dat dat normaal was destijds. Maar bij mn dochter werden de testen elke dag meer knallender. De bovenste is overigens geen plusjestest maar een gewone 2 streepjes test