Ik heb vanochtend dan maar een digitale cb test gedaan. Nu 11dpo. Ik ben het hele weekend weg, dus kan zondagavond of maandagochtend nog even testen om te zien of die al knalt, of is dat te vroeg?
Ovu test van vandaag, gister had ik precies zo'n zelfde test... Kun je meer dan 24 uur dezelfde test hebben? Dit weekend het in ieder geval maar gezellig maken...
Ja hoor sommige hebbben een langere piek. Ik zou die van gisteren wel gebruiken en dan dus vandaag of morgen je eisprong
Maandag moet de test wel opgelopen zijn echter niet iedereen heeft een knaller op nod maar dat hoeft ook niet
Mijn NOD is morgen. MAar dan kan ik niet testen. ik ga maandag nog even testen. CB zei nu 1-2. dus dat is 3-4 weken zwangerschap. mijn cyclus was afgelopen maanden 31 dagen.
Ik heb nu al 34 uur zo'n vetten posi test ik snap er echt niks meer van... Het streepje zou toch minder moeten worden? Nou ja we maken er maar een gezellig weekend van...
Je kan wel 48 uur een positieve ovulatie test hebben.. Maar als je drie dagen een positieve test hebt zou ik toch eens een zwangerschapstest doen...
Ik doe er morgen ochtend en avond nog een... 13 juni laatste Ongi dus zwanger denk ik niet hoor....☺️
Oh nee dat lijkt me ook onwaarschijnlijk dan inderdaad Ben benieuwd naar je ovulatie test van morgen!
Hcg verdubbeld 48-72 uur. Daarnaast vergelijk je een droge en natte test. Als je vergelijkt met de eerste test dan zit er een oploop in. Niet gelijk stressen
Hi! Sorry hoor ... ik ga toch nog een keer de vraag stellen.. na die mmm en nu ineens spontaan?! Ongeveer rond de vier weken zou ik moeten zijn, maandag 3 weken na een positieve Ovulatietest. Maar bij de zwangerschapstest wordt ik me toch onzeker .. bij mijn dochter verscheen tijdens Het inlopen van de urine direct een streep... nu moet ik echt 5 min wachten , zie bijlage Die dagen achter elkaar gestrest , hoe vinden jullie de oploop? Dankjewel!