Ik zal straks als de test helemaal droog is (na een paar uurtjes) nog eens een foto maken. Vind het allemaal zo spannend....
De bovenste test zou ik weghalen is een ander merk en vergeeld. Tussen de middelste en onderste zie ik wel.oploop.hoe lang is normaal je cyclus ? Wanneer was je positieve ovulatietest
13"juni positieve test = 15 juni eisprong 16 juni cd 1 Dan zit je vandaag op ca 4 weken en 2 dagen zwangerschap als ik mij niet vergis
Hoi Dames, heb op 12 dpo getest zojuist (en kan mezelf nu wel voor m'n kop slaan dat ik niet ff 2 dagen gewacht heb!) Ik zie een vaag streepje. Nu vroeg ik me af..zie je niet altijd zo'n vaag streepje door de urine ofzo of kan ie ook ooit echt witter dan wit zijn?
Heb net een Acion Early test gedaan. Ook weer zo'n vaag streepje! Ooh wat is dit moeilijk zeg! Iemand nog meer ervaring hiermee? Zie mijn post hierboven
Hier ook een heel vaag streepje... of lijkt het maar zo door het doorlopen van de urine?! Bij mijn eerste zwangerschap had ik een digitale test van cb, dus nog geen ervaring met de kv 2v5. Jullie wel?
@Zonnebloempje10 die lijken idd veel op die van mij, spannend! Ik had bij de eerste ook direct een knaller en een cb. Maar wel dezelfe symptomen (eigenlijk geen dus, voordat ik ongesteld wordt altijd veel meer klachten) Ga morgenvroeg nog een x testen, ben benieuwd!
Zijn prima streepjes. Niet iedereen heeft een knaller op nod. Gaat ook om de oploop. Mogelijk maak je wat minder snel hcg aan