He allemaal, ik ben hier nieuw. Ik heb afgelopen zaterdag getest met een cb early test en gisteren en vandaag met een action early test. Gisteren was mijn NOD. Ik heb op alledrie de testen een heeeel vaag lijntje (binnen de tijd afgelezen). Ik word er een beetje onzeker van. Had het in 3 dagen niet donkerder moeten worden? Kijken jullie mee?!
Een cb met een action test is niet met elkaar te vergelijken. Is de cb een plustesten? Hcg verdubbelt tussen 48-72 uur. Heb je nog een actiontest ? Zo ja dan zou ik morgen ochtend nog een testen en deze vergelijken met die van gisteren
Cb is geen plustest alleen een streepje (is de early test niet de gewone). Actiontest heb ik nog wel, doe er morgen nog 1!
@Zonnebloempje10 hoe gaat het bij jou? Hier begint het nu goed op te lopen. Alhoewel ik wel onzekerheid merk omdat bij zoontje het gelijk knal was. Deze is nu 1 dag na nod.
@Suus2910 Ik begrijp je gevoel.. het streepje begint toch wel steeds duidelijker te worden. Dat is een goed teken!! Proficiat!! Overmorgen nog maar eens.. Dan zal het vast een knaller zijn! Ik had mij voorgenomen morgenvroeg nog eens te testen. Maar heb ook sinds een uurtje helder bloedverlies. Zou het toch zijn misgegaan? Ik ben dit ook niet gewend vanuit mijn eerste zwangerschap. Ik had toen op NOD meteen een knaltest en geen enkele bloeding gehad...
Gewoon over een paar dagen nog eens testen. Wellicht handig om hetzelfde merk nog eens te gebruiken, zodat je appels met appels vergelijkt. Ik duim voor je!
Het leed dat ovulatietesten heet, haha. Vorige ronde ook gebruikt, om zo een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus. Op CD 12/13 uit mijn hoofd een positieve ovulatietest, 14/15 dagen ná ovulatie menstruatie. Totaal een cyclus van 29 dagen, heel netjes dus eigenlijk. Deze ronde weer aan het testen geslagen, dag 14 ondertussen en nog geen positieve ovulatietest, toch? (late eisprong en toch een cyclus van 29 dagen, zou dat ook kunnen? Of zal deze cyclus weer langer zijn) Ik twijfel over of die van vandaag tegen het positieve aanzit. Controlestreepjes zijn ook niet allemaal even donker/duidelijk dus vind het lastig aflezen. Testen zijn van 2besure, de extra gevoelige. Iemand die hier wijs uit kan worden?
Ik zou het de komende dagen gezellig gaan maken Hij is denk ik nog niet positief. Maar verwacht het wel morgen of overmorgen aan je onderste test te zien. Nog even doortesten en ondertussen "gezellig" maken
Test van big bazar, met ochtendurine. Het is 13 dpo, woensdag 21 mei smorgens en savonds twee positieve ovulatietest. Ik vind hem vrij licht.
@Suus2910 Helaas wel... Vanochtend ook bloed laten prikken maar helaas te weinig HCG in mijn bloed. Het is dus mis gegaan . Hopelijk mag het snel weer lukken. Hoe gaat het bij jou? Ik hoop op beter nieuws! Al een knaltest gehad?