Negatieve test. Lijkt opgehoopte vloeistof. Streep is te dik en staat scheef en staat te dicht op controle streep. Even opnieuw testen
Maar dan hoef ik toch niet op nieuw te testen? Als deze negatief is? Geen roze streep is niet zwanger?
In maart een miskraam gehad, en vorige maand een vals positieve kruidvat 2v5 test ( tuurstreepje ). Nu zit ik pas op 10 of 11 dpo. Bij mijn 1e zwangerschap ook op 11dpo eerste tuurstreep gehad. Maandag wat felle steekjes en iets bloed bij het afvegen gehad. Dus als dat de innesteling was kon hij nu nog niet echt positief zijn. Maar kon mezelf toch echt niet inhouden. Al had ik mezelf beloofd om mezelf niet gek te gaan zitten maken. Je wordt wel voorzichtiger van zo'n miskraam.. Zojuist getest, zien jullie iets? Ik dacht zelf wel iets te zien. Het is een Certain test, en heb dingen gelezen over valse resultaten, maar dat deed die van Kruidvat ook. Dus durf echt nog nergens op te hopen!
Ja bijna zeker. Voel mijn eisprong altijd maar kan er uiteraard een dag naast zitten. Ben gewoon meteen onzeker en ongeduldig haha.
Met voelen zit je vaak nog wel een paar dagen voor je eisprong. Bij onderzoek is gebleken dat vrouwen het verschil niet voelen tussen darmen en eisprong. Misschien heb je dan nog een kans over een paar dagen
Ja klopt inderdaad. Op de een of andere manier voelt dit precies zo als de eerste test die ik deed toen ik zwanger was van mijn zoontje. Heb er al meer gedaan in de tussentijd om gewoon te checken en dat voelde anders ofzo. Bij mijn zoontje zag je zo goed als geen streepje maar ik wist het gewoon, en ja hoor, 9 maanden later was ik mama. Dit is overigens niet gepland maar wel spannend nu. Mijn cyclus is op het uur na regelmatig..