Ja ik denk dat de innesteling vrijdag / zaterdag was. Toen menstruatie pijn. En vrijdag avond wat roze.
Vrijdag weer testen inderdaad. En hopelijk een betere streep. Ik voel wel van alles. Maar ik heb geen menstruatie symptomen.
Misschien wil ik het veel te graag en zie ik dus spoken. Maar ik heb het idee dat ik een vaag streepje zie. Veel te vroeg getest welliswaar. Vandaag wd7 na terugplaatsing van een cryo blastocyst. (Geen pregnyl) Vandaar dat ik het hier even kom vragen. Wat denken jullie? Zou het kunnen?
Kan je deze test is doordruppelen met water. Ik zie opgehoopte urine maar lijk ook 2 streepjes te zien
@aicirtap ik zie hem vrij duidelijk! @Inge1984 de test is wat gelig maar vind het streepje wel echt roze! Spannend!
Sinds maandag heb ik vage kruidvat testen met een tuurstreep na 10 minuten. Gisteren een clearblue gedaan die zegt 'niet zwanger'. Vanochtend deze test gedaan. Het is dezelfde test alleen even in ander licht zodat het streepje miss beter te zien is. Wat denken jullie?
Is dit 3x dezelfde test? Is hij in werkelijkheid zo donker als op de onderste foto? Heb je zelf wel het idee dat ze oplopen? Ik had de afgelopen dagen ook tuurstreepjes op de kruidvattesten, maar lang niet zo duidelijk als op je onderste foto. Als ze heel wazig zijn hoop ik dat ze in tegenstelling tot bij mij gaan oplopen, als je 'm goed kan zien denk ik dat het wel goed zit. Maar ik ben ongesteld geworden op dezelfde dag als dat ik nog zo'n tuurstreepje testte ☹
Ja dit is echt dezelfde test en de foto's binnen een paar seconden gemaakt. Ik heb al veel getest met kruidvat testen en als ik zwanger was een streepje maar niet zwanger echt altijd omowitte testen. Nu dus vage testen waardoor ik het even niet meer weet. Morgen of vrijdag is mijn NOD dus dan zal ik hopelijk meer weten... Bedankt voor je reactie
Zien jullie wat? Door het hier te plaatsen vervaagd de foto erg... ik zie zelf een heel licht 2e streepje
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Vanmorgen nog een testje gedaan en ik vindt hem al duidelijker dan gisteren (bovenste). Ik begin heel voorzichtig hoop te krijgen. Zaterdag ga ik weer testen, hopelijk loopt het mooi op.
Willen jullie mee turen? Ik staar me blind en zie van gekheid soms een streepje en soms zie ik weer niks Ik kan zelf niet oordelen omdat ik te graag een streepje wil zien? (Het is nog erg vroeg, 9dpo