Hallo ladies. Ik ben deze maand begonnen met de ovulatietesten van de action, nu weet ik dat ik net mijn ovulatie heb gehad aan mn cervix slijm maar de ovulatietesten laten maar een heel dun streepje achter.
Een aantal dagen voor je ovulatie kun je al vruchtbaar slijm hebben. Hoe lang is je cyclus? Wanneer ben je begonnen met testen? Heb je op een gegeven moment 2x per dag getest ?
Mijn cyclus is 28 dagen. Ben op dag 11 begonnen met testen. Ik dacht misschien dat ik telaat begonnen ben? Maar dat verklaard mijn cervix slijm dan niet. Heb maar 1x per dag getest.
Ik zou volgende keer vanaf dag 9 gaan testen. Wanneer deze donkerder wordt 2x per dag. Het kan zijn dat je je piek gemist hebt
Aan vruchtbaar slijm kun je niet de eisprong zelf aflezen. Dat kun je namelijk al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen. Inderdaad door blijven testen. Bij een cyclus van 28 dagen kun je je eisprong namelijk verwachten vanaf dag 10 tot en met dag 18 van je cyclus (gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen). Ik vermoed dat je ook denkt je eisprong al gehad te hebben doordat je nu op dag 14 van je cyclus zit en je gemiddeld 14 dagen voor je menstruatie je eisprong hebt. Maar dat hoeft dus helemaal niet. Je eisprong kan bij een cyclus van 28 dagen in de komende dagen nog komen.
Ik had al een week voor eisprong vruchtbaar slijm en echt een prop 4 dagen van tevoren.. Dus zegt niets! Ik zou zeker doortesten!
Gisteren middag opnieuw getest.. zien jullie het nu wel of word ik gek hihi inmiddels 7 dagen overtijd..?!!
Ik zie niet echt een streepje, maar de kleurstof is ook niet goed doorgelopen. Na hoelang heb je de foto gemaakt?