het was een cryo van 5 dagen oud . zit nu op wachtdag 11 . begon met testen 3 dagen geleden . mijn officiële testdag is maandag vorige keer tesste ik ook zo laf positief in het begin .
Deze testen geven vaak een (vals)dun lijntje. Is de streep even breed als de andere streep? Spannend!
ja hij lijkt even breed maar is vager naast dat lijntje erg stressvol zo haha mocht het deze ronde niet raak zijn doe ik in iedergeval geen early's meer
hee ja dat ik zwanger ben is wel zo want de clearbleu digital geeft duidelijk zwanger 1 2 weken aan dat klopt ook met de terugplaatsing baard me alleen zorgen dat die streepjes nog niet knallen . dat dat een " slecht voorteken is " ofzo . zijnu er hier dames die ook zo licht positief testen 2 dagen na nod. ? en hoe eindigde dit ? moet volg ende week maandag voor eerste echo de 10de .hopelijk zit alles dan nog goed
Wat super! Gefeliciteerd! 😀 Ik heb geen idee hoe dat met terug plaatsen zit. Maar heb wel gelezen dat het bij sommige vrouwen gewoon wat langer duurt voordat het een hoge waarde heeft. Hoe kom je erbij dat dat niet goed zou zijn?
ik heb geen idee had altijd het idee dat iedereen op haar nod wel een dikke streep moest hebben . Ben ook wel blij maar durf bijna niet blij te zijn bang dat door die streepjes toch niet goed is ofzo . heb bij mijn eerste terugplaatsing ook een buiten baarmoederlijken zwangerschap gehad . en ben nu daardoor extra onzeker als het niet helemaal zoals het " hoort " gaa't zoek hier beetje om geruststelling van dames die dit ook hadden rond hun nod die toch gewoon gezond zwanger waren of zijn .
Ooh begrijp het helemaal, niet teveel stressen joh ik denk altijd zo het komt als het komt. Mischien kan je beter in je achterhoofd houden dat als het er af zou komen het niet gezond geweest is en dat wil je natuurlijk ook niet. Bij mijn zoontje was mijn eerste test ook een vaag streepje en was toch ook al over tijd. Heb het 3x opnieuw gevragen in de apotheek maar ze bleef erbij dat ik zwanger was haha. Mischien bloed laten prikken bij de huisarts? Dan weet de hoeveelheid van het HCG hormoon succes ben benieuwd naar je eerste echo!
Goedemorgen allemaal! Denk dat deze ronde over is voor mij Erg vervelend als je denkt eerst een positieve plus te hebben met de kruitvat early!! Sommige van jullie hadden me al een beetje gewaarschuwd dus heb dat ook in mijn achterhoofd gehouden. Vanmorgen met de 2v5 euro gewoon een spierwitte test! Nu moet ik wel zeggen dat ik nog 3 dagen voor mijn nod zit dus wacht het nog ff af.. maar aangezien deze test al zeer vroeg aanslaat lijkt me het niet zo. Dus op naar ronde 2! Kans dat het in 1x zou lukken zonder veel ervaring met ovulatie testen en een donor leek me al klein haha maar je weet het natuurlijk nooit. Weet nu ook dat je lichaam je echt zwaar voor de gek kan houden. Had allerlei begin klachten tot kokhalzen toe haha maar dat zal dan wel geweest zijn omdat ik er teveel mee bezig was! Voor mij geen vroege testen meer. Groetjes en een fijne zondag allemaal
Vandaag 5 weken en deze test met middag urine ( controle streep is naast het blauw ) . Voelt goed!! Zou cb al 3+ aangeven met deze donkere test?
Zo madelein wat een knaller! Dat wilde ik natuurlijk ook een keer zien ben nog nooit zo ver gekomen dus heb vanochtend opnieuw een testje gewaagd.
Mooi nessa!! Cb gaf helaas nog 2-3 aan 🙈 Heb er verder wel vertrouwen in, dus de eerste echo gepland vanmorgen.
Ik was ook de vijf weken al voorbij voor cb 3+ aangaf, 5.4 ofzo. Maar spannend!!! Hopelijk kan je snel even kijken