Dank je wel! Daar ben ik dus de hele tijd over aan het nadenken en ik kom er niet uit.. Ik ben eind juni/begin juli voor het laatst ongesteld geweest.
Hallo allemaal. Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil. 6 juli begon menstruatie en week later nog bloeding gehad van 2 dagen. Volgens berekening zou ik nu 4 dagen over tijd zijn. Sinds vorige week donderdag erg duizelig en misselijk. Vandaag test van clearblue gedaan. Was heel vroeg en Donker dus dacht negatief. Gaan douchen en zag met licht dus wel een plusje. Wat denken jullie? Positief en misschien nog te vroeg of negatief beschouwen? Groetjes
In het echt is hij duidelijker en volgens beschrijving is hij positief ook al is hij licht. Mijn vriend denkt ook positief en is eigenlijk al voorzichtig blij.. ik durf het niet te geloven.
Ik zie zeker wat, maar deze testen staan geloof ik wel ook bekend om hun indrooglijntjes/valse streepjes. En was dit binnen de afleestijd? Als je 4 dagen over tijd bent zou ie echt wel duidelijk moeten zijn nu, maar ik begrijp dat je niet zeker weet wanneer je eisprong was, of wel? Ik zou over twee dagen nog eens testen, zal iig voor je duimen!
Ja zou heel jammer zijn idd. Ik denk zelf dat mijn ei later is geweest. Zou te vroeg kunnen zijn. Vind wel raar van clearblue want stonden 3 afbeeldingen in bijsluiter. Lichte streep was zelfde als afbeelding A. En daar staat zwanger. Maandag nog maar keer proberen. Iemand ervaring met plus test? Negatief of positief ?
De tests leken niet meer op te lopen, maar vandaag gelukkig weer wel (2d NOD). Hopelijk is dit een plakker!
De welbekende voorgedruktevstreep. Als je klachten hebt van het dan zou je nu toch echt duidelijker moeten testen
Wat denken jullie van deze test? Ik zit nu op cyclusdag 45. Geen idee of en wanneer ik een eisprong heb gehad. Donderdag had ik nog een negatieve test.
Ik durf deze niet positief te noemen. Zie er geen blauwe kleur in en hij is niet mooi strak en overal even breed.
Goedemorgen meiden, Wat vinden jullie hiervan? Zit vandaag op 10 dpo en ik heb een zwangerschapstest gedaan van zwanger&kids.