Nee geen tip daarvoor. Na uploaden wordt de kwaliteit gewoon bagger. Wel een andere tip. Je kunt het beste foto's die meteen na het testen zijn gemaakt met elkaar vergelijken en niet de opgedroogde testen omdat dat geen eerlijke vergelijking is. Je kunt de "verse" foto's bv onder elkaar zetten in een app als piccollage. Hopelijk loopt het op en is het van een zwangerschap en niet van de pregnyl!!
dat dacht ik ook even vanwege de paarse dop, maar de ovulatietesten hebben een scheidingslijntje tussen de test en controle vakjes. ik zie hem trouwens ook! Niet te missen eigenlijk!! hopen dat hij mooi oploopt
Deze is van zonet! Ik ben er vrijdagavond achtergekomen weer zwanger te zijn! Ik ben nu 4+5 of ga de 6de week in
Wil iemand meekijken en een mening geven? Zie mijn testjes van de afgelopen dagen. Een streep is een streep, toch vind ik ze nog erg vaag. Ik vermoed dat mijn eisprong is geweest op 23/24 maart, terwijl mijn cyclus 28 dagen telt. Mijn NOD was 4 april. Ik weet ook dat je niet met verschillende merken moet testen, maar die van Action gaf gister pas een streep en was daarvoor echt sneeuwwit. Ik heb gister een Clearblue gekocht, maar deze gaf een foutmelding. Gebeld met Clearblue, maar de verklaring was dat ik deze verkeerd zou hebben gebruikt?! Ik moest maar een nieuwe kopen. Eerlijk gezegd vind ik ze daar nou net iets te duur voor... Lang verhaal kort: wat vinden jullie?
Miss heb je een latere eisprong gehad, ik zou als ik jou was vandaag even testen met een kv 2 v 5 en anders even vragen aan ha voor bloedprikken🍀
Ben je zeker van je eisprong? Als ik dan tel dat deze 24 maart was dan ben je vandaag 14 dpo en vind ik het streepje nog wel erg licht eerlijk gezegd... Ik zou het bij 1 soort test houden om te vergelijken. Hoop dat je testen op gaan lopen
Nee, ik ben niet zeker van mijn eisprong. Gezien de pijn die ik op de 23e heb gehad vermoed ik het. Maar het kan idd ook later zijn.
Pijn kan de laatste groeispurt zijn van het groeien. Ik denk dat je minder ver bent dan je zelf denkt. Ik moet wel zeggen dat ik tussen 4-7 april weinig verschil zie