Gisteren had ik een topic geplaatst over mijn zwangerschapstest van de action een early. Die al snel duidelijk een 2e lijjntje liet zien. Maar niet op de goede plek en beetje scheef. Na 10 minuten was hij ook weg. Vanmorgen met gewone action getest. En in t echt zie je zonder te turen (Wel met daglicht) een roze 2e lijntje. Kan t haast niet geloven nu 2e ronde na mk met 9 weken. Krijg hem alleen niet zo duidelijk op de foto. Ben nu 14 of 13 of 12 of 11 of 10 dpo. Had 2 lh pieken. Best spannend nu. Het naïeve na een mk is er wel af. En voor nod testen is dan niet zo handig van mij. Maar had zo t gevoel zwanger te zijn. Menstruatie krampen. Maar net iets anders dan als k ongesteld wordt. Emotioneel. Vleugje weeeig gevoel gisteren na patat eten. Darmen die rommelen.
Ik zie er helaas ook niks op Kan je een foto maken in daglicht en dan desnoods ff het kapje eraf halen zodat je de strip zelf kan fotograferen. Als je 13-14 dpo zou zijn, dan had de test echt al wel duidelijk moeten zijn. Vage streepjes heb je vaak rond 9 dpo met de action test.
Bij iedereen is t anders t hcg. Sommige hebben na of op nod een vaag streepje. Maar zal zo de proberen
Ik zie ze helaas ook echt niet, maar de foto's zijn ook echt niet scherp en al helemaal niet als je inzoomt. Misschien een foto buiten maken? Tuurstreepjes zijn ook echt wel lastig om op de foto te krijgen, ik hoop dat we gauw een mooie test van je zien.
@Fluss1984 vanmorgen was de test met de eerste ochtend urine nog steeds licht positief. Dus daarna dacht, ik doe gewoon de laatste test ook nog maar dan met een nieuwe urine. Want ik bedacht me dat ik vrijdag die action test met 1e urine deed, en toen die van de kruidvat met een 2e urine. En ik heb zaterdag en zondag dus met de 1e urine getest en die met de vrijdag 2e urine vergeleken. En warempel kwam er vrij snel een duidelijke streep. Toen toch de huisarts nog gebeld. Daar weer een plas gebracht en die was licht positief, wat bij deze test volgens de bijsluiter ook betekende dat je zwanger bent. Dus we zijn helemaal blij. De 1e foto is de test van gister, de 2e van vanmorgen met 1e urine en de 3e is van vanmorgen met 2e urine.
Wooooowwww wat een verschil tussen ochtendurine & een tweede urine! Die van vanmorgen is zeker een hele mooie test, gefeliciteerd! Weet dat je een tijdje onzekerheid had en zag net in een ander topic al dat je zwanger bent! Echt heel fijn dat het toch nog goed is gekomen
Soooow, dat is een mooie oploop! Haha bizar, ik ben ook geen ochtendplasser maar dit is wel heel extreem. Maar ben blij dat hij zo mooi oploopt, hopelijk gaat dat zo door. Alvast gefeliciteerd!
Ja klopt. En voel me ook echt zwanger. Rommelende darmen. Veel naar wc. Vlagen ga weeigheid. Net weer getest omdat k las dat sommige beter in de middab testen. Ook de lijntje maar nog lichter dan die van vanmorgen. Had ik thee gedronken.
Ik zie op jouw testen ook niets als je klachten van een zwangerschap hebt dan maak je hcg aan. Dat zou dan duidelijker op je test te zien moeten zijn
Er is dus wel een lijntje te zien. In t echt duidelijker. Dus de symptomen zijn wel na hcg. Innesteling. Nu hopen dat t op gaat lopen.