Je hebt al 5 testen in 2 dagen tijd gedaan. Hcg verdubbelt zich elke 2 dagen ongeveer dus je testen zijn prima. Ik zou zaterdag nog een testen en dan zie je wss beter het verschil je testen zien er prima uit!
Kon t toch niet laten. Is wel duidelijk. Zit denk ik op 14 dpo of langer. Ben in ieder geval gerust gesteld.
Hey dames, vorige week zaterdag onverwachts positief getest, wel erg licht natuurlijk. Sindsdien maandag en gister weer getest, liep mooi op. Ik wilde vandaag voor het laatst ff testen voor de zekerheid maar nu zag ik dat hij lichter was dan gister, allebei met middagurine getest. Wat denken jullie? Bovenste is van gister. Zou ik me zorgen moeten maken?
Ik vind het lastig om te vergelijken omdat de testjes beide in een "andere hoek" liggen en niet netjes onder elkaar. Wel lijkt het alsof de C-streep van gisteren ook donkerder is dan die van vandaag? Ik had hier 2 weken geleden hetzelfde: opeens een wat lichter testje, dus paniek! De volgende dag was ie opeens fors donkerder. Dus misschien een "defect" testje geweest, veel minder geconcentreerde urine, geen idee...
Ik zou mij niet meteen zorgen maken. Ik heb het idee dat er soms wat minder kleurstof in een kruidvattest zit. En middagurine kan natuurlijk heel erg in concentratie verschillen aangezien je dan al gedronken hebt. Ik heb het ook gehad maar dan met ochtendurine (18/8). Gelijktijdige test van ander merk was wel opgelopen. Later op de dag opnieuw getest en toen knalde die weer. Hele dag voor niets lopen stressen De test van de volgende ochtend (19/8) was vergelijkbaar met die van de avond ervoor. Heb er nog een foto van. Dus het kan zijn dat 1. Je urine minder geconcentreerd is doordat je wat meer gedronken hebt 2. De test lichter lijkt omdat hij nog niet opgedroogd is 3. De test minder kleurstof bevat 4. Er inderdaad minder hcg is, maar daar zou ik obv 1 test zeker niet vanuit gaan.
Bedankt voor je geruststelling! Normaal maak ik me niet zo gauw druk maar had even een paniekmoment. Zo fijn dat jullie zo snel reageren Bij jou inderdaad ook goed te zien dat hij even wat lichter was! Ik kijk even of ik van het weekend nog test of daarna. Hoe meer je er soms mee bezig bent, hoe gekker je jezelf kan maken. @Sado de controlestreep bij die test van gister was inderdaad wat donkerder dan bij die van vandaag.
Dan kan het dus goed kloppen dat de teststreep toen ook wat donkerder was! Bij mij was het verschil niet zo groot als bij @Fluss1984, maar wel groter dan bij jou! Ik zou later vandaag even een nieuwe doen, kijken wat die doet. Laat je t weten?
O dat had ik wel gedacht. Bij mij was hij positief met onderstaande streepjes. Weet je hoeveel dpo je bent? Je kan geen eisprong hebben nu toch?
De foto is door het uploaden wat achteruit gegaan in kwaliteit. Ik lijk op 2 plekken streepjes te zien. Kan je misschien nog een foto maken? Ik heb wel 40 van deze testen versleten, nooit valse streepjes gehad. Dus als je wat ziet vind ik dat heel hoopgevend...
Ik zie ze duidelijk. Vandaar dat ik verwacht had dat de clearblue het ook wel zou zien nu. Heb je die met wekenindicator gedaan?
Ja, vind het ook raar! Durf nu ook niet nog eentje te doen, 21€ voor niks straks haha. In de ochtend zijn mijn testen lichter, in de middag duidelijker. Zou ik dan morgenmiddag nog eens moeten proberen?