Haha ja, ik heb er zo 6 versleten om de 3+ te zien staan... op bol.com zijn ze trouwens een stuk goedkoper, als je er nog zou willen kopen. Ik zou wachten tot morgen ja, en evt eerst nog een sensitest doen als die duidelijker is zou de cb toch echt positief moeten zijn...
Bedankt voor je antwoorden! Ik heb geen sensitest, maar testen via ebay. Zelfde als sensitest, maar dan 130 testen voor €25
Vandaag zoals gezegd een nieuwe test gedaan en deze keer keurig binnen de tijd afgelezen. Vind hem alleen wel erg licht. Maakt dat wat uit? Groetjes Anouk
Ik kan niet echt een streepje zien, door het uploaden lijkt hij op meerdere plekken een soort streepjes te maken (of het ligt aan mn telefoon). Zie jij zelf een streepje?
In het echt wel . Hier op de site zie ik het ook heel slecht. Ook korrelig enzo, kwaliteit gaat flink achteruit. Over paar dagen maar weer proberen
Bij mij begon het ook met een streepje dat ik niet echt op de foto kreeg. In de dagen daarop steeds duidelijker. Hopelijk gaan die van jou ook mooi oplopen! Post je de volgende ook weer?
Ik zie wel duidelijk een streepje. Had hem wel donkerder verwacht als die van maandag ook al positief zou zijn geweest, maar testen zijn onderling lastig te vergelijken. En het kan ook nog steeds dat die van maandag een indroogstreepje was. Ik zou nu verdertesten met de kruidvattesten en kijken of hij mooi op gaat lopen.
Mocht je overhouden (je lijkt nogal zwanger, zeg maar ) en je wil ervan af, doe me dan gerust een pb'tje, neem ze graag over!