Deze test is al oud. Hij is nameljk al flink geel verkleurd. Daarbij is een foto aflezen waarop de test schuin staat niet handig. Kan je een foto van recht erboven maken (eerst even 4 druppels water in het urine rondje doen om het gele te laten verdwijnen).
Ik zie niet niks Feline, maar misschien wil ik het wel te graag voor je. Het is nog niet veel... nog niet...
Vinden jullie ook dat de teststreep te dicht bij het controlestreep zit? Hoort die niet nog iets meer aan de rechterkant te staan?
Het kan zijn dat de streep die je ziet een ophoping van vocht is en dat het nog niet het echte lijntje is. Soms zit het stripje ook wat te ver naar één kant in het omhulsel, waardoor het geheel te ver naar één kant in het venster staat en het lijkt alsof de verdeling niet klopt (als je begrijpt wat ik bedoel ).
Met het blote oog is het steepje wel licht roze, maar voor mij vind ik dit nog niet positief. Moet waarschijnlijk maandag of dinsdag ongesteld worden dan test ik dan wel mocht ik dan nog niet ongesteld worden. Maar ik begrijp wat je bedoelt hihi
Wil het hier ook even laten zien, ronde 6 en een heeel licht streepje op 10&11 dpo. Vandaag 12 dpo en ik zie dat hij oploopt! Hopelijk blijft het zo gaan...