Heb inmiddels 2 verschillende dipsticktesten van zwanger&kids besteld. Zullen dinsdag wel binnenkomen. Ben ook erg benieuwd naar morgen ochtend... !
Oké, daar heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan Het is voor het eerst dat ik ovulatietesten gebruik. En merk wel dat ik er hierdoor nog meer mee bezig ben met wat ik nu voel enz.
Hier een update, vanmorgen weer een tuurstreepje.. weet niet of er na uploaden nog iets van overblijft
Wel echt heel bizar dit. Ik zou naar de winkel rennen voor een predictor early of voor een clearblue digitaal met wekenindicator.
Nou, hier vanmorgen een megatuurtest... Zie het streepje alleen omdat ik het wil zien denk ik... Temp is ook wat gezakt, dus denk dat het over is voor deze ronde... wachten op
Tuurtest.. test vanmorgen vroeg gedaan en foto net gemaakt.. Daarvoor altijd omo wit dus ik zie ik nu iets?? dacht het wel!
Gelukkig maar want op de foto is hij wit (ook ba bewerking) Maar het is voor ons niet geheel betrouwbaar te checken aangezien de test al uren droog is. Ik duim dat hij mooi roze oploopt.
Dat is van predictor een nieuwe indd is vanaf 5 dagen voor nod. Meteen duidelijk antwoord. Dank je wel