Net opnieuw getest maar geen streepje. Wel veel klachten. Zijn er testen die gevoeliger zijn? Zo goed is Kruidvat nu niet meer toch?
als je veel klachten hebt van een zwangerschap dan zou je hcg aanmaken en dit op de kruidvat test moeten kunnen zien. Je kunt predictor early kopen en kijken wat deze test doet
Welk merk is deze test? Ik zie een streepje maar er zijn van die dip testen in omloop die regelmatig vals positief geven
Haha de app gebruik ik meer voor een richtlijn en om notities te plaatsen .. ovulatietesten tot cd14 waren negatief dag niet kunnen testen en ermee gestopt. Meestal een cyclus van 28 dagen, maar wellicht nu langer. Ik zit echt op m'n menstruatie te wachten
Test van sensitest. Altijd alleen maar goede resultaten gehad met deze. En met de symptomen die ik heb zal het zeker wel kunnen kloppen haha. Hopen op een mooie oploop de komende dagen
Deze is positief toch? Cyclus dag 11 14 nod Helaas is mijn man vanmorgen vertrokken naar Frankfurt voor werk. Morgen middag pas thuis. Maar dan gelijk heel druk. We krijgen dan de sleutel van ons nieuwe huis. Is het nog functioneel morgenavond laat denken jullie? Gezellig maken we het waarschijnlijk toch wel. Al zal hij ook wel kapot zijn van werken en de rit naar huis.
Bij mij werd ie niet donkerder , ik zou t een morgenavond wel even gezellig maken. Hoe is het nu met je na t ongeluk? Helemaal hersteld?
Ja ik zie wel wat, maar ken de test niet dus weet niet hoe de streep hoort te zijn. Ook lijkt ie wat grijzig maar dat ligt misschien aan de foto dan
Hi allemaal! Ik weet niet of ik nu gek aan het worden ben.. of dat ik toch een tuurstreepje denk te zien. Ik ben nu 3 dagen voor mijn nod en kon mezelf niet bedwingen om nu net toch nog even een testje te doen na mn werk.. wat denken jullie?