Lijkt er toch op dat ik vanmiddag mijn piek had. Zal morgen nog eens testen. Maar denk echt dat hij dan een stuk minder is.
Ok hij is toch nog wat donkere opgedroogd. Denk gelijk aan van vanmiddag. Dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Betekend dat dat mijn ei later zal springen? (Bovenste is van net)
Dit is een test van 3 dagen voor nod (ben uitgegaan van 28 dagen, omdat ik niet zeker weet hoe deze loopt). Het is een early test van de action, een normale van action en van kv 2x5, omdat ik de action test niet vertrouwde. De testen zien er vrij duidelijk uit, nu had ik vanmorgen weer een test gedaan 1 dag voor nod. Maar de streep lijkt lichter als die van vorige keer of iniedergeval hetzelfde gebleven. Nu is mijn vraag klopt dat?
Waarschijnlijk ben jij wat ze noemen een middag tester, dat ben ik zelf ook. Ik zou de test in de middag herhalen als je dat prettig vind. Maar positief is postief hé! Ik zeg alvast gefeliciteerd!
Mery88am88, post: 21868238, member: 112532"]Waarschijnlijk ben jij wat ze noemen een middag tester, dat ben ik zelf ook. Dan is de urine meer geconcentreerd met HCG. Ik zou de test in de middag herhalen als je dat prettig vind. Maar positief is postief hé! Ik zeg alvast gefeliciteerd!
Gelukkig, ja vind het allemaal heel spannend en weet eigenlijk niet zo goed hoe het gaat omdat alles de eerste keer wordt voor mij. Iedergeval bedankt voor je reactie, stelt me dan toch weer gerust
@Rochie mmm, ik vind ‘m inderdaad lichter lijken. Met twee dagen ertussen had hij wel donkerder moeten zijn geworden nu. Is het met ‘dezelfde’ urine getest (ochtend, 2e, 3e urine)? En heb je ook nog een kv gedaan?
Nee de eerste testen waren in de middag, rond uur of 4. Maar had juist verwacht dat hij dan in de ochtend stuk donkerder had moeten zijn. Anders probeer ik het in de middag nog eens met dezelfde test. De kv heb ik nog niet gedaan. Ga deze morgen doen want dan zou me nod moeten zijn (Denk ik)