Oh serieus? Want ik loop in de mmm en had net een echo en er was een groot follikel te zien (heb een maand geen hormonen gebruikt) dus deze is uit mijzelf.
Als je zeker bent van je eisprong dan denk ik dat de kans klein is. Als je niet zeker bent dan kan het nog
1 dag is het geworden maar wel oploop zo he. Heb geen op = op in de buurt, dus toch maar Kruidvat test gedaan....
Een groot follikel klopt wel met je ovu test. Als je ovu test positief is, springt doorgaans je ei na 24 tot 36 uur. Dus dat klopt mooi met elkaar.
Dank je wel voor je reactie. Ik ben zeker van mn eisprong door het temperaturen. Dat het dan maar snel komt nu want dan kan ik door naar de volgende ronde.
Ik kon het trouwens niet laten om vanochtend een test te doen. Ik had er nog 1 in huis. Negatief (10dpo). Ook na een uur ofzo zag ik niets. Maar nu kijk ik, en zie ik toch een licht lijntje. Geeft de Action (normale testen) indrogers? Ik beschouw hem dus ook als negatief.
Die is wel behoorlijk duidelijk voor een indroger...... maar ze geven ze soms wel.. toch even naar de winkel voor een predictor!
Maar we zijn nu een halve dag later he. Na dik een uur (miss wel 2) nog omowit. Is het mogelijk dat een indroger een valse indroger is bij vroeg testen?
Ik vind die van Nina wel dunner. Dat lijkt echt meer op een indroger. Vooral omdat het na 1 uur nog wit was. Ik zou hem ook als negatief beschouwen en ondertussen naar de winkel rennen voor een predictor.