Hmzzzz ik houd hoop voor je. Zal in ieder geval duimen Ik vind de jouwe wel roze, en die van action drogen wel Altijd donker en raar op
Hmm.. Vooralsnog beschouw ik deze als negatief. Ga wel wat testen bestellen en begin volg week pas weer testen, hoe lastig ik dat ook vind. Reden van testen was dat ik telkens aan de zijkant van mijn buik (1 kant) een wat trekkend, spierpijn-achtig gevoel heb. Ik had nog 1 test en dacht, what te ****, waarom ook niet. Maargoed. Ik weet weer precies waarom ik nu niet had moeten testen
Oh jeetje, wat maak je het toch spannend! Ik zou superblij voor je zijn als je volgende week positief test
@Izzie7676 klopt ja! Mijn eerste action hadden eerst een brede streep maar na een halve dag bleef er een pwnmdnstreep over. De Predictor was toen al prachtig.
Ik hoop het voor je!! Heerlijk hoe we elkaar hier zo lekker opruien ik vind ook dat je best morgen mag testen haha
Ja oké.... die zijn dus voor maandag... Maar ik zag ook de tip om een plasje te doen.. smiddags de stad in te gaan, en dan alsnog testen met de test die "zondag" binnen is
Dit was gisterochtend! Gelijk maar aangemeld voor moeders voor moeders. Wel spannend om aan te melden, ben ik wel echt zwanger etc....
Tja dat aanmelden verandert gelukkig niks aan jouw buik Gefeliciteerd! En fijn dat je meedoet aan mvm!