Wie heeft er ervaring met de zwanger en kids zwangerschapstesten ultra sensitieve? De bovenste is van gister en de onderste van vanochtend
Het klopt overigens dat je op de bovenste na t uploaden niks ziet maar die had ik er meer bijgelegd om te laten zien dat er gister nauwelijks wat te zien was. Ik heb verder geen ervaring met deze testen
Ik zie op beide een streepje! Vergeleken met gisteren dus een mooie oploop. Je kan voor de zekerheid nog even een andere test halen, maar ik zeg zwanger!
Ik zie op de onderste wel iets! Ik gebruik ook altijd die van z&k alleen dan de dipsticks! Gefeliciteerd!
Dank jullie voor je reacties! Ik ben alleen wat in de war en ga nog nergens van uit.. het is een beetje een vaag verhaal maar ik ben pas 15 dagen geleden gestopt met cerazette.. dus het is eigenlijk onmogelijk. Op de vraag of t dan een eisprong is; ik denk het niet want ik ben ook deze week begonnen met ovulatietesten omdat ik wilde weten of ik een eisprong zou hebben.. heb in de urine waarmee ik gisteravond de bovenste test gedaan heb ook een ovulatietest gedaan en die is duidelijk negatief. In de urine waarmee ik vanochtend die zwangerschapstest gedaan heb en die dus duidelijker was dan gister, heb ik ook een ovulatietest gedaan en die gaf exact hetzelfde resultaat als de ovulatietest van gister.. Dus van een eisprong kan t dan niet zijn toch? Dan had die toch ook meer richting positief moeten gaan?
Hier ook dit streepje op deze test gehad. Testte die zelfde avond een hele lichte tuur op een predictor en de volgende dag een nog betere op de predictor. In mijn geval was deze streep dus positief
Ik ga t morgen meemaken.. ik heb inmiddels mijn eigen topic geopend omdat t verhaal nogal vaag is (ik ben echt nog maar vrij kort gestopt met de pil) maar had vanochtend nog een keer zo’n test gedaan en daar was dit t resultaat van.. Links van vanochtend en rechts van gister..
Dat is toch wel een aardige oploop. Ik weet niet hoe ze bij mij op zouden zijn gelopen, had er helaas maar 1. Hopelijk morgen een mooie bevestiging met een predictor. Al zou ik zelf met die streep van je test vandaag toch wel denken dat die predictor hem nu ook al zou moeten aangeven.
Hallo allemaal , Ik ben vandaag gok ik zo'n 10 dpo. Net 3 verschillende testen gedaan en voor me gevoel een heeeeel licht streepje. Wat zeggen jullie ? Sorry voor de onduidelijke foto's moest even snel want nu naar familie hihi. Fijne kerstdag
Goedemorgen , Net met ochtendurine de sensitest hcg test gedaan. Volgensmij toch echt weer een streepje ? De 2besure dipstickdipstick zag ik heeeel licht en ook de 2besure midstream bleef heel licht. Ik kan het gewoon niet geloven , zou ik dan toch zwanger kunnen zijn ? Hebben jullie nog tips voor een goede hcg test die ik vandaag kan halen ( helaas geen op=op voordeelshop hier ik de buurt ) . Turen jullie nog een keer mee met de test ? Als ik vandaag 10/11 dpo ben is dit dan passend ? Fijne dag