Mooie testen hoor voor 10/11 DPO. Misschien de cassettes van de kruidvat proberen (die van 2 voor 5 euro) als je geen predictor kan krijgen?
Je bent echt zwanger! Gefeliciteerd! Mooi streepje hoor voor 10/11 dpo! Jouwe is duidelijker dan de mijne was. Ter vergelijking mijne toegevoegd!
Ik heb nog 1 cassette van kruidvat thuis liggen, ik ga die denk morgen doen en anders zaterdag . Bedankt voor de tip
Wel gek om het zo te lezen : je bent zwanger hihi Ik geloof het gewoon niet omdat dit onze eerste ronde is, mij verteld is dat ik pcos heb ivm cystes op me eierstokken, had op 14 december een positieve ovulatie test ( 15 december ook ) maar niet meer de mogenlijkheid gehad om te klussen, 12 december voor het laatst toen seks gehad, dus dat is waarschijnlijk 4 dagen voor de eisprong geweest. Het lijk me gewoon zo uitzonderlijk... Ik heb sinds gisteravond wat bruine afscheiding, nu nog een beetje , dit heb ik altijd 1 a 2 dagen voor mijn menstruatie begint. Gisteravond had ik ook menstruatie krampen dus dacht het komt eraan, maar vandaag is dat weer zo goed als weg. Pfffff wat is dit lastig zeg. Wanneer zou ik kunnen testen met een cb weken indicator? dan kan ik daar hopelijk mijn vriend mee verrassen
Haha Snap helemaal dat je even moet wennen. Sperma kan tot wel 7 dagen overleven als alle omstandigheden gunstig zijn, dus dat is niet gek. Ondanks je PCOS heb je wel een mooie cyclus als ik je onderschrift zo lees Al met al wel heel veel geluk gehad! Je kan natuurlijk ook nog even snel een Predictor halen en daarmee testen. Maar die gaat geheid ook een streepje laten zien! Die bruine afscheiding van gister en vandaag is hoogstwaarschijnlijk nog wat oud bloed van de innesteling. Krampjes zijn heel normaal in het begin. Lastig is het zeker, het kan je goed onzeker maken. Maar je testen lopen al op, dus voor nu ziet het er goed uit Ik denk dat je nu al de CB met weken indicator kan doen. Ik deed hem op 12 dpo en kreeg 1/2.
Fijn om wat te horen van iemand die ervaring heeft. Ik had nog een Kruidvat test liggen kon het niet laten , en ja ook hier een licht streepje. Heb nu 4 verschillende testen gedaan dus ik moet het nu wel gaat geloven .
Hahaha Ik weet wel een ding zeker, als je zo'n streepje op een kv2v5 hebt geeft de CB zeker zwanger aan
Vanmiddag heb ik de predictor express gedaan en ja een streep De clear blue krijg ik vandaag of morgen binnen dus dan ga ik die doen . Het voelt nu wel heel dubbel, vriendin heeft net bij de 8 weken echo te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt , verschrikkelijk ! Het zullen een paar lange weken voor ons worden vol onzekerheid maar ergens moeten we er toch ook gewoon van genieten.
Mooie oploop hoor! Hopelijk heb je snel je CB digitaal binnen Jeetje wat een rot situatie zeg Snap dat dat een heel dubbel gevoel geeft. Hier een soortgelijke situatie gehad met m'n schoonzusje. Kan me daarom ook goed voorstellen dat het zal blijven spoken. Zodra het eerste trimester voorbij is wordt het wel beter. Ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan en de weken snel voorbij vliegen en je toch kan genieten.
Ik hoop dat de testen nog goed te zien zijn na uploaden, in het echt zie ik lichte streepjes. Ik zit vandaag rond de 10dpo. Zou het nu zo mogen zijn? Ik vind het erg spannend..
Goedemorgen dames! Ik durf het allemaal bijna niet te geloven, maar kijk de testjes van de afgelopen dagen) Vandaag NOD en ik heb bij mijn vorige twee kids nooit eerder dan NOD positief getest en nu met de predictor expres dus gewoon wel Ik hoop maar dat het er geen twee zijn, Haha!
Mooie streepjes hoor. En ze passen mooi bij je termijn. Een 2ling kan je niet aflezen aan de test hoor