Gaaf hè , mooie testen ! Ik ga morgen nog een predictor doen en dinsdag zodat ik hopelijk een mooie opbouw kan zien. Daalt het allemaal al een beetje ? Heb jij al een afspraak gemaakt voor een echo ? Voor mij is het me eerste kindje en heb geen idee wat ik nu ga doen haha
Ja super tof om te zien Ik begin langzaam aan het idee te wennen ja, ik zie het echt als een cadeautje! Nog geen afspraak gemaakt, maar dat zou al wel kunnen hoor! Ik denk dat ik volgende week wel ergens ga bellen.. Als ik het me goed herinner is de eerste echo in week 8, dus nog even geduld
Ah nee dat meen je niet Wat ongelooflijk klote! Het zag er goed uit. Zal voor je duimen deze nieuwe ronde.
Hoi dames. Ik ben echt benieuwd naar jullie ideeen over mijn ovu testjes. Ik heb besloten deze cyclus geen ovu testjes te gebruiken zoals de vorige cyclussen, gwn weg omdat ik er ff geen zin in had. Vervolgens kreeg ik een (tussen,menstruatie) bloeding op dag 19 van m’n cyclus waardoor ik toch de ovu testjes heb gedaan. 29 november: ongesteld (5 dagen) 17,18,19 december: matig bloeding (3 dagen) 20 december: positieve ovu test 21 december: negatieve ovu test dus ik ging ervanuit me ei komt!!! Kreeg toen te horen hier op de forum dat na het bloeden vaak je ei springt bij een ovu bloeding. Dus dat was ook de reden wrm ik toch ovu testje deed na de bloeding! We hebben het natuurlijk uiterst gezellig gemaakt. Ik ben ervanuit gegaan dat mijn eisprong zaterdag 22 december is gesprongen. NOD is dan volgens de FLO app 4 januari. Ineens veel symptomen wat toch op een eisprong leek, maar wat niet kan dacht ik. Rare krampen link en onderin me buik. Links in me liezen. Me boven been links. Me rug links. En druk op me onderste. En ook hele rareeee krampen wat toch niet op een menstruatie lijkt. 30 december: negatief 31 december: duidelijk positief 1 januari: overduidelijk positief. Moet ik mijn nod nu ern week opschuiven ?? Zie foto’s!
@Momof2rebels of je ei is vorige keer om wat voor reden dan ook niet gesprongen en je hebt nu een nieuwe piek. Of, zoals voorganger zegt, de ovu test reageerd op hcg en je bent zwanger. Zou er even een testje tegen aangooien als je die in huis hebt. En anders voor de zekerheid toch ook even gezellig maken vanavond.
@Momof2rebels die klachtjes kunnen van een eisprong of van een oprekkende baarmoeder of ‘gewoon’ door progesteron komen. Zegt helaas niks. Ik hoop op optie twee en zou ook zeker even een zwangerschapstest doen!
Misschien reageert die op een zwangerschap. .. ik zou testen of eventueel nog een ovulatietest als die minder is was het toch je ovulatie of als die nog knalt zwanger?? Ik heb het eens andersom gehad, positieve zw test en bleek een hele late eisprong te hebben op dat moment.
Hoi dames vanochtend getest en zals ik gelukkigg vanuit ging negatief. Ik zou vandaag volgens de 1e positieve ovu test op 10 dpo zitten. Ik heb besloten weer twee stappen terug te doen en lekker op me ongi wachten en dan weer fresh start. Daar word ik weer helemaal rustig van. Wij zijn gelukkig een stel dat het wekelijks wel minimaal 3 keer leuk hebben dus daar zal het echt niet aan liggen hahah. Maar bedankt voor jullie ideeën hier op dames.
9 dpo negatief, vandaag 11 dpo om 6:00 negatief. Eind van de middag nog x getest met de express en een streep en nog met action om te bevestigen. Ze zijnlicht maar in het echt beter te zien voorzichtig blij!! Ziet iemand ze ook?
In het echt is de express juist nog wat duidelijker maar doordat die dunner zijn dam action nog moeilijker erop te krijgen. Dankje voor meekijken
Welke testen hebben geen indrooglijntje het verbaasd me echt dat de kruitvat 2v5 zo achteruit is gegaan vanmorgen getest zo dikke witte streep
Ik heb vandaag toch maar een pakje ovulatie testen gehaald, ik heb ze nooit eerder gebruikt, en ben beniewd of dit nou positief is of niet?